خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره امید تا ۱۵ اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۳۶

آخرین مهلت ارسال آثار بخش ملی یازدهمین جشنواره فیلم و کوتاه و عکس امید تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه جشنواره امید مهلت ارسال اثار به بخش ملی این دوره از جشنواره را به دلیل درخواست‌های مکرر فیلمسازان و عکاسان دانشجو تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تمدید کرد. این تمدید صرفا ویژه بخش ملی جشنواره بوده و مهلت ارسال آثار بخش بین الملل جشنواره تمدید نشده است. 

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره علاوه بر موضوع آزاد، شامل «آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد»، «گردشگری و توسعه پایدار» و «تهران؛ پایتخت ایران» می‌شود.

همچنین طبق فراخوان دوره یازدهم جشنواره امید؛ فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و عکس فیلم از بخش های مسابقه رقابتی این جشنواره اعلام شده اند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید، پیش از تا  ۳۰ بهمن ماه جاری اعلام شده بود و به دلیل درخواست‌های مکرر فیلمسازان و عکاسان صرفا در بخش ملی تا ۱۵ اسفندماه آتی تمدید شد. 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به نشانی festivalomid.ir مراجعه کنند.

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز