خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین دوره جایزه فیروزه منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۹۵۸

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین دوره جایزه فیروزه را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه فیروزه) اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین دوره این جایزه را منصوب کرد.

بر این اساس اسماعیل جانعلی‌پور (مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد اله‌یاری فومنی (مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، غلامرضا دیزجی، پرویز کرمی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خداجویان، علی جانباز، حجت‌الله غلامعلی و سید سعید حسینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه فیروزه منصوب شدند.

در متن این حکم آمده است:

«با سلام و احترام،

با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در امور فرهنگی، بدینوسیله به عضویت در « شورای سیاست‌گذاری هفتمین دوره جایزه فیروزه» منصوب می‌گردید.

امید است در سایه عنایت الهی، با همفکری و همکاری سایر اعضا در جهت ارتقا و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی و گفتمان‌سازی تولید و مصرف فرهنگی با تاکید بر صنایع خلاق موفق باشید.

توفیقات شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز