خبرگزاری کار ایران

در نشست رسانه‌ای فیلم «خائن‌کشی» مطرح شد؛

«خائن‌کشی» دو نسخه دارد/ مهران مدیری: مقابل مسعود کیمیایی نمی‌توان بد بازی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۱۱

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خائن‌کشی» در نشست خبری فیلم گفت نسخه دیگر فیلم ۲۳۰ دقیقه است اما نسخه‌ای سینمایی که در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، ۱۲۰ دقیقه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری فیلم سینمایی «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی چهارشنبه ۲۰ بهمن در خانه رسانه واقع در سالن همایش‌های برج میلاد، با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای نشست خبری «خائن‌کشی» با اجرای پدرام کریمی، علی اوجی تهیه‌کننده فیلم «خائن‌کشی» درباره حضور نداشتن برخی عوامل اصلی گفت: اگر این نشست را بدون حضور کارگردان محترم فیلم برگزار کردیم، به دلیل وجود اهالی رسانه‌ است. رسانه‌ای‌ها این روز‌ها در حال تلاش هستند و باعث می‌شوند، سینمای ایران بیش از پیش رونق داشته باشد. آقای کیمیایی قرار بود اینجا باشد اما عملی روی پا انجام داده است. همچنین امیر آقایی نیز دچار کرونا شده و نتوانست در جمع امروز حضور یابد.

مهران مدیری در ادامه صحبت‌های تهیه‌کننده بیان کرد: مسعود کیمیایی پایشان را واقعا جراحی کردند اما این‌ها بهانه‌ است و این کارگردان دوست نداشت که اینجا باشد. 

اوجی تشریح کرد: کناره‌گیری پولاد کیمیایی به دلیل اختلافاتی بود که قبل‌تر وجود داشت. مسعود کیمیایی هم، نامه‌ای نوشت و همه چیز را توضیح داد که کارگردانی با ۵۵ سال سابقه، طبیعی است که نخواهد قضاوت شود. من به عنوان تهیه‌کننده فیلم، به خواست ایشان احترام می‌گذارم. انصراف از داوری جشنواره فیلم فجر تصمیم شخصی آقای کیمیایی بود.

مدیری از حضور در این فیلم سینمایی تشریح کرد: بازی خودم در درخت گردو، افتضاحی بود که گذاشت. درباره حضورم در فیلم «خائن‌کشی» هم بگویم که اصلا مگر می‌شود در فیلم مسعود کیمیایی بود و بد بازی کرد؟ 

وی افزود: به هرحال هر فردی، جایزه که می‌گیرد، احساس می‌کند کارش را درست انجام داده و توقع مردم، منتقدان و مطبوعات را برآورده کرده است.

این بازیگر با اشاره به نبودن کارگردان فیلم «خائن‌کشی» توضیح داد: باید به احترام مسعود کیمیایی اینجا نمی‌بودیم، اما من درخواست کردم که در نشست خبری فیلم حضور داشته باشیم. زیرا اگر ما اینجا نمی‌آمدیم، نبود مسعود کیمیایی هم مشخص نمی‌شد.

تهیه‌کننده فیلم «خائن‌کشی» بیان کرد: ۸۰ درصد این فیلم در دکور فیلمبرداری شده است. تعمدا فیلم ۲۳۰ دقیقه است و آقای کیمیایی دو نسخه فیلمبرداری کرده و آن چه که تماشا کردیم ۱۲۰ دقیقه نسخه سینمایی است. نسخه دوم را قرار است در ۲۳۰ در وی‌او‌دی منتشر خواهیم کردیم.

مدیری اظهار کرد: معتقدم که هر بازیگری حداقل باید یک بار با مسعود کیمیایی کار کند. در طول فیلمبرداری، بسیار از او یاد گرفتم. او سینما را به شدت بلد است و از نظرم اسنثناست.

اوجی درباره هزینه فیلم خاطر نشان کرد: شایعاتی بود که فیلم سینمایی «خائن‌کشی» متعلق به فیلم‌مارکت است. در حالی که به طور کامل با سرمایه شخصی ساخته شده و ۴ نفر سرمایه‌گذار دارد. برای تولید این فیلم ماشین خودم را هم فروختم.

فرهاد آئیش بازیگر نقش دکتر مصدق عنوان کرد: تئاتری را در سال‌های پیش در نقش دکتر مصدق ایفا کردم. این بار هم در فیلم «خائن‌کشی» در همین نقش بودم‌. شناخت دکتر مصدق اهمیت دارد زیرا قرار بود شخصیتی را نمایش دهیم که قبلا در این سرزمین ر

زیسته بود. خیلی تلاش کردم به کاراکتر واقعی مصدق وفادار باشم.

ستار اورکی آهنگساز فیلم «خائن‌کشی» ذکر کرد: مسعود کیمیایی اگر کارگردان نمی‌شود، قطعا موسیقی‌دان می‌شد. ایشان به موسیقی علاقه بسیاری دارد و باید بگویم که از او بسیار آموختم.

مدیری در ادامه نشست خبری تاکید کرد: همه ما در همه حرفه‌ها، هرچه جلوتر می‌رویم، پخته‌تر می‌شویم‌. به هرحال تجربه‌ها بیشتر می‌شود. در بخش عمده‌ای از کار، مسعود کیمیایی بازی ما را هدایت می‌کرد و همان‌طور که می‌بینید «خائن‌کشی» بازی‌های خوبی دارد. ضمن این که تجربه کار کردن با آدم‌های بزرگ لذت‌بخش است.

اوجی در پایان تصریح کرد: نرگس محمدی قبل از ازدواج با من هم بازیگر بود‌. تاکنون ۹ فیلم تهیه‌ کرده‌ام و از بین همه این‌ها نرگس محمدی در ۲ فیلم حضور داشته است‌. وقتی همچین جواهری همسر من است، اگر احساس کنم که جای او باشد و نقش مناسبش باشد، حتما از حضورش استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز