خبرگزاری کار ایران

نشست «سنجه و قیاس» با رویکرد نقد هنری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۵۶۴

نشست آزاد «سنجه و قیاس» پیرامون موضوع نقد هنر و شناخت منتقد هنری در موسسه فرهنگی و هنری ایده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری ایده، نقد آثار هنری علاوه بر اینکه به هنرمند برای ادامه مسیرش نقشه راه ارائه می‌کند، می‌تواند وسیله‌ای برای شناخت آن هنر برای مخاطبان اثر نیز باشد. از این منظر بازتعریف مفهوم نقد هنری و ترسیم روشن چهره منتقد در این موقعیت، بیش از پیش حائز اهمیت است. رویدادهایی چون حراج تهران که چندی پیش با اظهار نظرهای مختلف و متفاوتی همراه بود و نقدهای مثبت و منفی بسیاری به آن وارد شد، سبب شده که اهالی هنر بیش از پیش به بازتعریف مفاهیم اساسی و تئوری‌های نظری خود بیاندیشند.

در همین راستا، موسسه فرهنگی و هنری ایده که پیش از این در نشستی به نقد و بررسی حراج تهران نیز پرداخته بود، در تازه‌ترین رویداد خود، قرار است به مفهوم «نقد هنر» بپردازد. در این برنامه که روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد، حافظ روحانی، آرش سلطانعلی و جمعی از صاحب‌نظران و کارشناسان مبانی نظری هنر سخنرانی خواهند کرد.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه که حضور در آن برای همه آزاد و رایگان است، می‌توانند به آدرس: تهران، خیابانکریمخان، خیابانخردمندشمالی، خیابانهجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز