خبرگزاری کار ایران

ورکشاپ هنرمندان تجسمی همدان با موضوع شعار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۴۶

ورکشاپ هنرمندان تجسمی همدان با موضوع شعار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از برگزاری ورکشاپ هنرهای تجسمی در همدان با محوریت شعار جشنواره بیست و هفتم خبر داد.

احمدرضا احسانی گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای استقبال از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، این ورکشاپ در مجتمع فرهنگی، سینمایی آوینی همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه عطاءاله یوسفی، مصطفی جوادی و نفیسه اثنی‌عشری اساتید ورکشاپ هستند، اظهار کرد: در این کارگاه ۴۰ نفر از هنرمندان همدانی در رشته‌های نقاشی، گرافیک و حجم‌سازی شرکت کردند.

احسانی شعار جشنواره بیست و هفتم را "تئاتر؛ پرواز پروانه‌های خیال" عنوان کرد و افزود: هنرمندان حاضر در این ورکشاپ، آثار خود را با موضوع شعار جشنواره خلق کردند و نمایشگاه آثار خلق شده در این کارگاه، همزمان با ایام برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کوک و نوجوان در همدان برپا خواهد شد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۰ تا ۱۵ اسفندماه امسال به دبیری امیر مشهدی عباس در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز