خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش خیابانی به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۰۵۹

شش نمایش خیابانی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه ۱۱ شهرداری تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، با مشارکت معاونت فرهنگى و اجتماعى شهردارى منطقه ١١ و کانون تخصصى تئاتر خیابانى اداره کل هنرهاى نمایشى، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه سردار دل‌ها با عنوان «روایت بدرقه»، در دو میدان و دو بوستان منطقه ۱۱ شهرداری تهران برگزار می‌شود.  

براین اساس ۶ نمایش خیابانی «مدافع آخر» نوشته محمد قاسمى و کار احمد جعفری، «به دنبال خورشید» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادرى، «این و آن» نوشته و کار مهدى صالحیار، «زهى خیال باطل» به نویسندگی و کارگردانی سیدمهرداد کاووسى، «لالایى‌هاى ننه ایران براى فرزندانش» نوشته کیانوش احمدى و کار حسنا قبادى و «اونى که باید باشه نیست» به نویسندگی آرزو بهرامى و کارگردانی مهدى روزبهانى از سه‌شنبه ۱۴ دی تا پنج شنبه ۱۶ دی در حال اجرا هستند.

این نمایش‌ها ساعت ۱۰، ۱۱:۳۰، ۱۴:۳۰ و ۱۷ در پارک دانشجو، ساعت ۱۱ در میدان راه‌آهن، ساعت ۱۳ در میدان منیریه و ساعت ۱۵ در پارک دامپزشک در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز