خبرگزاری کار ایران

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۳۷۶

سردار سلیمانی با همه وجود بیرق اسلام و اسلامیت را در برابر دشمنان افراطی انسان و اسلام برافراشت او که مرامش محبت ، دوستی ، دستگیری از مظلوم بود همچنان که در برابر ظالم و دشمنان افراطی دین و انسانیت پرچمدار ظلم ستیزی و ایستادگی بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ متن پیام علی رضا رشیدیان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران باوفایش به شرح ذیل است:

او را سردار دلها لقب دادند از آن رو که در دلها جای داشت و دارد.
بعد از شهادت سردار روزهای سختی بود، اتفاقات بسیار افتاد، کرونا آمد و جهانی به قرنطینه افتاد، زندگی ها دشوارتر شد و در آن روزگاران کرونایی حتی نامش هم مدد بخش بود.
روزهایی که اگر حاج قاسم، این مرد میدان زنده بود چون همیشه، اینبار هم با همه وجود به میدان می آمد تا زندگی را برای انسان ها بهتر و سهل تر و ایمن تر کند.
گویند اساس خلقت ، محبت است که انسان را به سمت کمال سوق می‌دهد و او نمونه ای از انسان های والایی بود که همه وجوه زندگی و هستی اش را بر این اصل نهاد و تا آخرین لحظه حیات برای زندگانی بهتر مردمانش و سایر انسان ها در فضایی امن تر تلاش کرد.
مردی که با همه وجود بیرق اسلام و اسلامیت را در برابر دشمنان افراطی انسان و اسلام برافراشت او که مرامش محبت ، دوستی ، دستگیری از مظلوم بود همچنان که در برابر ظالم و دشمنان افراطی دین و انسانیت پرچمدار ظلم ستیزی و ایستادگی بود.
از آنرو، محبتی که امروز از او در جانها مانده و در دلها نفوذ کرده انکار ناشدنی است، بعد او ماییم و هزار آه و اندوه. او که ساکن و عزیز دل انسان های آزاده و عاشق و بیش و پیش از آن مام میهن است.
حاج قاسم سلیمانی با ایمانی محکم و صداقتی تام همان که او را محبوب قلوب کرد از عنفوان نوجوانی برای ایرانی آباد و سربلندتر همراه با ملت قدم به میدان مبارزه نهاد و بعد از انقلاب هم در حراست از جان ، مال و ناموس سرزمین از جان گذشت و تا پایان جنگ با همه جراحت ها و زخمها در میدان ماند.
روزگارانی هم که جنگ تمام شد او محور امنیت شرق کشور شد و بعد از آن در جایگاه فرمانده سپاه قدس در عین حراست از امنیت این آب و خاک در کنار ملت های مظلوم و گرفتار خصم و افراطی گری قرار گرفت.
سردار سلیمانی حول محور ولایت حرکت می کرد و هرگز وارد بازی های سیاسی، جناحی و گروهی نشد.
بزرگ مردی که در مکتب ولایت ، ایثار ، شهادت درس عرفان گرفت و و همین عرفان و شناخت و صراحت و صداقت ؛ حرف و کلام و عملش را از نفوذ و تاثیری ویژه برخوردار کرد و نام و یادش را برای همیشه بر دلها مانا ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز