خبرگزاری کار ایران

علی رهبری در ازمیر روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۱۵۳

آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی با کلارینتیست آلمانی و ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، علی رهبری (آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی) با کلارینتیست آلمانی و ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر روی صحنه خواهد رفت. 

بنا به دعوت مرکز فرهنگی و هنری احمد سایگون، علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر بین‌المللی ایرانی برای دومین بار در دوران پاندمی در روز جمعه ۱۷ دی ماه با کلارینتیست مشهور آلمانی داوید اورلوسکی و ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر روی صحنه خواهد رفت. 

داوید اورلوسکی نوازند و آهنگساز برجسته آلمانی که سه بار در سالهای ۲۰۰۸.۲۰۰۱۱، ۲۰۰۱۵ با جایزه مخصوص Echo Klassik اکو کلاسیک آلمان مورد تقدیر قرار گرفته تحصیلات خود را در آلمان و آمریکا فرا گرفته و در سن ۱۶ سالگی تریوی اورلوسگی را تشکیل داده که توسط شرکت انتشارات سونی در جهان شهرت خاصی پیدا کرده است. 

علی رهبری رهبر و مدیر هنری سابق ارکسترهای سمفونیک شهرهای بروکسل، پراگ، مالاگا، زاگرب و تهران بعد از دریافت مدال طلای مسابقات جهانی رهبری ارکستر در فرانسه تا کنون به بیش از ۱۲۰ ارکستر جهان دعوت شده و در ترکیه نیز بیش از ۲۵ سال با ارکستر‌های سمفونیک دولتی استانبول، انکارا، آنتالیا، و ازمیر همکاری داشته است. 

در این کنسرت آثاری از موتسارت و کورساکوف اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز