خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه گروهی بازار تبریز در سرای مظفریه برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۳

این نمایشگاه به همت انجمن سینمایی جوانان ایران با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز با موضوعات مرتبط با زندگی در بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان در شهر اولین‌ها بوده که در اندازه ۵۰×۷۰ سانتی‌متر در سرای مظفریه بازار تبریز به نمایش گذاشته می‌شود.

ایلنا: از روز شنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۲ سرای مظفریه بازار تبریز میزبان آثار جمعی از عکاسان تبریز برای اولین بار در محل عکاسی شده خواهد بود.
به گزارش ایلنا، این نمایشگاه به همت انجمن سینمایی جوانان ایران با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز با موضوعات مرتبط با زندگی در بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان در شهر اولین‌ها بوده که در اندازه ۵۰×۷۰ سانتی‌متر در سرای مظفریه بازار تبریز به نمایش گذاشته می‌شود.
هیئت امنای سرای مظفریه بازار تبریز در برگزاری این نمایشگاه همکاری موثری داشته‌اند.
این نمایشگاه تا ۱۹ دی ماه، از ساعت ۹ الی ۲۰ جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
افتتاحیه روز شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در سرای مظفریه با حضور مسئولین فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و اداره کل میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه شامل کمال شبخیز، جواد بهمنش راد، مقصود سامع سردروذی، محمود با امید، بهزاد زرین کار، بابک شعبانی، رضا پورکاظمی، طاهر ساداتی، مهدی پورنصر، عبداله قریشی‌زاده، سئودا سالاری، مهدی خاکپور، امین امانت، آیدا مجنونلو، مسعود طالبی، سید جعفر اسحقی، صمد ایرانی، فرزین ایزددوست دار، محمد شیخ علی‌زاده، ندا سلیمانی، وحید دل سعید، شفیقه رنج اندیش، صمد نوجوان، مهران چراغچی بازار، سعید سلطانپور، رعنا زارعی، مینا نوعی، فرزاد مستمع، فرید ارجمند، محبوب دولت خواه، بابک متین، امیرعلی پاکنژاد، اسماعیل آشنایی، شاهید خردمند، توحید حسین‌زاده، علی ولی قلی‌زاده، رضا شبخیز، و هادی لزیری هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز