خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه «رستاخیز واژه‌ها» در فرهنگسرای اندیشه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۶۸۰

هفتمین قسمت از برنامه «رستاخیز واژه‌ها» به بررسی خدمات متقابل نقاشی با فرهنگ و هویت اسلامی می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، «رستاخیز واژه‌ها» ویژه برنامه گفت‌وگو محور فرهنگسرای اندیشه است که به بررسی خدمات متقابل اسلام و هنر می‌پردازد. در این برنامه چهره‌های مختلف هنری ضمن بررسی تاریخچه و زمینه رشته‌های هنری، خدمات آن به دین اسلام را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند. 

در بخش دیگری از این برنامه، کارنامه ۴ دهه هنر انقلاب اسلامی بررسی شده و خدمات متقابل هنر و انقلاب اسلامی مورد واکاوی قرار می‌گیرد. 

از جمله محورهای مهمی که تاکنون در «رستاخیز واژه‌ها» مورد بررسی قرار گرفته است، می‌توان به بررسی اثر شعر و انقلاب اسلامی، خدمات متقابل ادبیات و انقلاب اسلامی، خدمات متقابل خوشنویسی با فرهنگ و هویت اسلامی و… اشاره کرد. 

هفتمین قسمت از ویژه برنامه «رستاخیز واژه‌ها» به بررسی خدمات متقابل «نقاشی با فرهنگ و هویت اسلامی» می‌پردازد. این برنامه با حضور مرتضی گودرزی دیباج و محمدمهدی رسولی از هنرمندان برجسته عرصه نقاشی و با اجرای محمدحسن شاهنگی برگزار می‌شود. 

براساس این گزارش، این برنامه به صورت ویدئویی در فضای مجازی منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز