خبرگزاری کار ایران

تاریخ مصور بشر در یک کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۹۸۷

«تاریخ مصور بشر» (تولد انسان) نوشته مشترک دیوید وندرمولن و دنیل کاساناوه با ترجمه جواد سروش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «تاریخ مصور بشر» (تولد انسان) نوشته مشترک دیوید وندرمولن و دنیل کاساناوه با ترجمه جواد سروش از سوی نشر آسیم روانه بازار کتاب شد.

در جهانی که زیر رگبار اطلاعات نادرست و بی‌ربط است، وضوح علمی به راستی در حکمِ قدرت است. چگونه می‌توان نمای کلی را بدون گرفتار شدن در دنیای بی‌کران جزئیات مشاهده کرد؟ یک راهش این است که گامی به عقب بگذاریم و نگاهی به تصویر بس عظیم و تمامیت تاریخ گونه بشر بیاندازیم.

تاریخ مصور بشر این داستان را برایمان روایت می‌کند که چگونه موجودی بی‌مقدار، فرمانروای کره زمین شد و توانست اتم را بشکافد، به ماه قدم بگذارد و کد ژنتیکی حیات را دستکاری کند.

تاریخ مصور بشر بازگویی مفرح و پر شور و حال تاریخ انسان است؛ سرشار از طنز و شوخ‌طبعی، همراه با شخصیت‌های داستانی جذاب.

اگر می‌خواهید بفهمید که چرا ما همگی در تله رویاهای مردگانِ تاریخ گرفتار آمده‌ایم، این کتاب پاسخگوی این معمای شما خواهد بود. تصاویر خلاقانه دنیل کاستاوانه که گوشه چشمی به آثار برجسته هنری و سینمایی جهان دارد هم به این روایت‌ها جان می‌بخشد.

«تاریخ مصور بشر» در ۲۴۸ صفحه مصور و با قیمت ۱۵۰ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز