خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری تله فیلم «شرایط» به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۸۳۳

فیلمبرداری تله فیلم «شرایط» به کارگردانی پوریا قلی‌زاده و تهیه‌کنندگی فرشته قنبری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با پایان فیلمبرداری، تله فیلم «شرایط» با بازی شراره رخام، مهدی امینی‌خواه، آتش تقی‌پور، منصوره مرادی، سعید رضا صفت، ثنا قدوسی و سمیه قربانی روی میز تدوین رفت. 

این فیلم روایت زنی به نام مینا، ساکن مازندران است که مخارج زندگی خود را با مسافر کشی بدست می‌آورد و امید همسر او جویای کار ولی همچنان بیکار است. حاصل ازدواج مینا و امید دختری ۷ساله به نام پریاست. مژگان خواهر مینا برای اینکه فشار مخارج مینا را کم کند پایین خانه خود را بدون اجاره به مینا و امید برای زندگی می‌دهد. داستان از آنجا شروع می‌شود که امید با دوست مینا وارد رابطه شده و خیانت می‌کند. مینا بعد از فهمیدن ماجرا تصمیم به بر ملا کردن خیانت برای خانواده خود می‌گیرد، ولی امید با مکر و حیله داستان خیانت را در نظر خانواده سنتی مینا بر عکس می‌کند و حتی تا محله و فامیل‌ها هم پیش می‌رود و انقدر به مینا از سوی خانواده سنتی‌اش و جامعه فشار روحی وارد می‌شود که مینا در نهایت با تصمیم خودکشی خود را در دریا غرق می‌کند. 

عوامل دیگر این تله فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: فرشته قنبری، نویسنده و کارگردان: پوریا قلی‌زاده، مدیر تولید: سعید رضا صفت، دستیار کارگردان: حسن مرادی، منشی صحنه: الهام نباله، گریم: علیرضا غدیری، طراح لباس: نرگس حسینی، صدابردار: حسن کرامتی، مدیر تدارکات: صدیقه مداح.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز