خبرگزاری کار ایران

«نیشگون» به مسائل روز سلامت در قالب طنز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۲۷

برنامه نیشگون با رویکرد انتقادی به مسائل روز سلامت در قالب طنز به تهیه‌کنندگی وحید طبیب از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره «برنامه نیشگون» گفت: این برنامه روزهای جمعه به مدت یک ساعت روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود و از تولیدات گروه سلامت اجتماعی است. ما در برنامه «نیشگون» که ساعت ۱۵ پخش می‌شود، نگاه طنز به موضوعات سلامت روان، سلامت جسمی، سلامت اجتماعی و… داریم. 

وی ادامه داد: رویکرد برنامه، نگاه انتقادی به مسائل روز سلامت و شامل بخش‌های متنوع است. آیتم ماجرای آقای علاقمند درباره یک زوج سالمند است که این زن وشوهر هر بار با چالش‌های حوزه سلامت رو به رو می‌شوند و واکنشن متفاوتی دارند. آیتم دکتر وا رفته درباره یک شخصیت پزشک سالمند است که گوشش سنگین است و مطلب را اشتباه می‌شنود. آیتم ناصر خوشمرام هم به روابط آقای خوشمرام و همسرش می‌پردازد. همچنین آیتم آگهی با زور گانی هم اختصاص به آگهی‌های شبکه‌های ماهواره‌ای دارد که به زور و بدون سند و مرجع درست پخش می‌کنند. 

مدیر گروه سلامت اجتماعی با اشاره به دیگر بخش‌ها گفت: آیتم ساختمان پزشکان هم نگاهی طنز به مطب پزشکان دارد. در بخش آیتم گزارشگر هم گزارش‌هایی با زبان طنز از سطح شهر داریم. در مجموع مسائل متفاوت در حوزه سلامت را دستمایه قرار می‌دهیم و با زبان طنز به آن می‌پردازیم. 

این برنامه به تهیه‌کنندگی وحید طبیب، گویندگی داریوش بشارت و صاحبه عظیمی، بازیگری معصومه نوازنی، معصومه احسانیان، علی باقری، پانته آ یزدی، محمدامین سبزعلی و نویسندگی شیما اسمعیلی و روژین سده پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز