خبرگزاری کار ایران

انتقال شادی و هیجان به کودکان در رادیو

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۰۱

«کودک من» به والدین آموزش می‌دهد که چطور مهارت هیجان را از همان کودکی به فرزندان‌شان آموزش بدهند.

به گزارش ایلنا، برنامه «کودک من» از تولیدات گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که با مشاوره لعیا باستانی مدیر گروه روانه آنتن می‌شود. پدر و ماردهایی که دوست دارند کودکان شاد، سالم و با نشاط داشته باشند می‌توانند شنونده برنامه باشند که با حضور دکتر سایناز مودت رواشناس کودک و نوجوان روانه آنتن می‌شود. 

این برنامه پاسخگوی سئوالات و دغدغه‌های والدین است و به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک پرداخت می‌شود و اطلاعاتی در خصوص نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارتهای ده‌گانه در اختیار والدین قرار می‌دهد. 

برنامه کودک من دوم تیر ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به موضوع رابطه مادر و کودک باید چگونه باشد،اختصاص دارد. همچنین ۹ تیر ماه به این موضوع می‌پردازد که چطور هیجان را از همان کودکی به فرزندان‌مان آموزش بدهیم. ۱۶ تیر هم به بررسی موضوع وقتی پدر یا مادر با کودک دعوا می‌کنند بعد از آن چه رفتاری داشته باشند، می‌پردازد. 

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت‌هایی در حوزه‌های خودآگاهی، همدلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و. . است که به تهیه‌کنندگی فاطمه بی‌تقصیر از رادیو سلامت پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز