خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۹۱۸

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی، بعد ازظهر بیست ونهم خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی، بعد ازظهر بیست ونهم خرداد ماه برگزار می‌شود، این مراسم که به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. 

این جشنواره در دو بخش تجلیل از «برترین آثارموسیقیایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم» و «حمایت از ۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید ۱۰ اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم» برگزار شده است که در بخش حمایت از آثارهنرمندان یا گروه‌های هنری، علاقمندان می‌توانستند در گونه‌های متنوع حوزه موسیقی و سرود، طرح و ایده تولیدی خود را در موضوع جشنواره به همراه سوابق و نمونه آثار خود ارسال کنند که شورای علمی جشنواره پس از ارزیابی، ۱۰هنرمند یا گروه هنری برتر را طی فرایندی تخصصی (از ایده تا تولید) برای تولید اثر شاخص، مورد حمایت قرار می‌داد. 

بنابراین گزارش موضوعات این جشنواره عبارت بودند از: شخصیت والای پیامبر اکرم، پیامبر اکرم در قرآن کریم، پیامبر اکرم، محور وحدت، پیامبر اکرم و عترت. 

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها ونغمه‌های محمدی ساعت ۱۸ بیست ونهم خرداد ماه به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن مهر حوزه هنری برگزار شده و همزمان در فضای مجازی از طریق sepehrsoorehonar@، music. center. hh@ و hoze. honari@ پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز