خبرگزاری کار ایران

داوران فصل زمستان جایزه کتاب ماه و سال کانون معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۵۷

داوران فصل زمستان ۱۳۹۹ جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری برای داوری آثار برتر ماه‌های دی، بهمن و اسفند معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، بنا به اعلام دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان، فروزنده خداجو به‌عنوان داور بخش «داستان نوجوان»، مهری ماهوتی داور بخش «شعر کودک»، زهره پریرخ داور بخش «داستان کودک»، مریم زندی داور بخش «شعر نوجوان» و مروارید رازقی داور بخش «مروّج کتاب» اعلام شدند.

هر پنج داور، ۲۱ عنوان کتاب نامزد شده شاملِ سه عنوان کتاب شعر کودک، شش عنوان شعر نوجوان، چهار عنوان داستان کودک و هشت عنوان داستان نوجوان را داوری خواهند کرد.
کتاب‌های رسیده به دبیرخانه‌ی جایزه کتاب ماه و سال، پس از بررسی از سوی کارشناسان اولیه در اختیار کارگروه‌های تخصصی با حضور شاعران و نویسندگان برجسته‌ی حوزه کودک و نوجوان قرار می‌گیرند و کتاب‌هایی که شایسته‌ی دریافت جایزه تشخیص داده شوند، به بخش داوری راه پیدا کرده و از سوی هیات پنج نفره‌ی داوری (دو شاعر، دو نویسنده و یک مروّج کتاب) در هر فصل داوری می‌شوند.
در این دوره از میان ۱۹۳ عنوان کتاب رسیده به دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان تا پایان فصل زمستان، ۱۸۰ عنوان کتابِ شعر، داستان و نمایش‌نامه به مرحله‌ی پایانی جایزه‌ی کتاب این فصل راه پیدا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز