خبرگزاری کار ایران

یک کتاب صوتی با صدای سعید شیخ زاده منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۱۰

کتاب صوتی «همسایه بغلی: یک شب شوم برای بچه قلدرها» نخستین تجربه سعید شیخ زاده در گویندگی کتاب، توسط نشر صوتی قناری منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی قناری، کتاب «همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قلدرها» نوشته گری گیزلین، ترجمه عاطفه حق‌وردی است که نسخه متنیِ آن توسط نشر صاد منتشر شده و با صدای سعید شیخ زاده به صورت شنیداری تولید شده است.

این کتاب اولین جلد از مجموعه چند جلدی «همسایه بغلی» است که در ژانر معمایی برای نوجوانان نوشته شده است. «همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قلدرها» داستان هارولد بل دوازده ساله است که وقتی فرانک گولز، نویسنده رمان‌های ترسناک و دخترهایش به خانه بغلی‌شان نقل مکان می‌کنند، زندگی‌اش دچار چالش می‌شود.

گری گیزلین نویسنده این کتاب تاکنون داستان‌های زیادی برای کودکان و نوجوانان نوشته است. سری داستان‌های همسایه بغلی او مورد تحسین منتقدان بوده و جوایز مختلفی را از جشنواره‌های معتبر جهانی دریافت کرده است.

«همسایه بغلی» اولین تجربه سعید شیخ‌زاده بازیگر، مجری، گوینده و مدیر دوبلاژ نام‌آشنا در حوزه گویندگی کتاب صوتی است که در آن، کتاب را به شکل متفاوتی روایت کرده است.

کتاب صوتی «همسایه بغلی: یک شب شوم برای بچه قلدرها» با قیمت 24 هزار تومان و مدت‌زمان ۴ ساعت و ۵۵ دقیقه در استودیو نشر صوتی قناری تبدیل به اثری شنیداری شده و نسخه قابل دانلود آن در بسترهای اینترنتی فیدیبو، طاقچه، کتابراه و نوار قابل دسترسی و تهیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز