خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کودک صورت می‌گیرد:

اهدای رایگان کتاب‌های صوتی و الکترونیکی به کودکان و نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۱۲۵

اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با همکاری اپلیکیشن دانلود کتاب‌های الکترونیکی و صوتی "طاقچه " به کودکان و نوجوانان کتاب، هدیه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، به دلیل انتشار ویروس کرونا و اهمیت خود مراقبتی‌ها که منجر به تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی، تفریحی و ورزشی شده است ،بسیاری از کودکان  و نوجوانان با چالش نحوه گذران اوقات فراغت مواجه هستند، به همین منظور در طول این مدت با همکاری کسب و کارهای اینترنتی کتاب کودک، تلاش کرده است تا کودکان در دوران خانه ماندن ، لحظات خود را با خواندن کتاب پر کنند.

سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب های الکترونیکی و صوتی طاقچه به مناسبت هفته ملی کودک، امکان دانلود رایگان  انواع کتاب های حوزه  کودک و نوجوان را از 13 الی 16 مهر برای همه خانواده ها و مخاطبان خود فراهم ساخته است.

براساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، خانواده‌ها می‌توانند در طول این هفته با مراجعه به سایت طاقچه به آدرس اینترنتی https://taaghche.com و درج کد تخفیف shahrdari-tehran ، کتاب‌های الکترونیکی و صوتی مربوط به کودک و نوجوان را به صورت رایگان مطالعه و دانلود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز