خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر ارشاد به چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۵۱

پیام سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت منتشر شد.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از برگزاری آنلاین جشنواره «سینماحقیقت» سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی برای این دوره از جشنواره آرزوی موفقیت کرد. 

در متن پیام صالحی آمده است: سینمای مستند زبان بی‌لکنت و تصویر بی‌پیرایه درک و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی است. نگاه ارزشمند دغدغه‌مند و جستجوگر دوربین مستندسازان، در سال‌های اخیر جایگاه واقعی خود را نزد اهالی اندیشه و خرد یافته و اکنون از اعتبار و علاقه‌مندی افزونتری نزد مردمان هنردوست این مرز و بوم برخوردار است. چنانکه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت را نقطه تلاقی بینش شهروند حقیقت‌جو و کوشش هنرمند حقیقت‌بین می‌یابیم. 

افزایش مشارکت مستندسازان در جشنواره امسال، به ویژه حضور چشمگیر بانوان هنرمند در دوره پیش رو، نشان از قوام‌یافتگی این رویداد فرهنگی و اهمیت آن نزد سینماگران دارد. هم‌چنین بیانگر فراهم آمدن فضای مساعد برای تبلور خلاقیت و توانمندی‌های زنان هنرمند این سرزمین است. 

امید که با وجود همه نگرانی‌ها و سختی‌های روزگار کرونازده امروز، برگزاری موفق جشنواره امسال، نوری به فردایمان بتاباند و پنجره‌ای به افق‌های نو بگشاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز