خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز در جلسه شورای اداری فارس :

عده‌ای با تحریک جامعه زمینه آشوب را فراهم کردند/ نظام اسلامی همیشه پذیرای اعتراض بوده و هست

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۷۳

فرماندار شهرستان شیراز گفت: آنهایی که امروز طلبکار هستند در گذشته شرایط بروز چنین مسائلی را با اقدامات و سخنان خود فراهم کرده و در این موضوع نقش داشته اند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا امیری امروز چهارشنبه 29 آبان در جلسه شورای اداری استان فارس، افزود: نظام اسلامی همیشه پذیرای اعتراض بوده و هست اما عده‌ای با تحریک جامعه، زمینه تبدیل اعتراض مردم به آشوب را فراهم کردند.

امیری همچنین با اشاره به وقایع اخیر در شیراز و ضمن عذرخواهی از مردم به واسطه اخلال در نظم و روند خدمات رسانی در شهرهای شیراز و صدرا، برخی اقدامات در راستای دامن زدن به نارضایتی عمومی توسط افرادی در فضای مجازی و برخی تریبون‌های رسمی را بر فراهم شدن شرایط و بروز این ناآرامی ها تاثیرگذار دانست.

* پیش بینی حدود 800 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بالغ بر 800 شعبه اخذ رای و 15 هزار نیروی انسانی پیش بینی شده است.

امیری با اشاره به اهمیت برگزاری یک انتخابات امن و باشکوه در این دوره، این مهم را نیازمند همت و همراهی همه دستگاه‌ها و مسئولان در سطح شهرستان دانست.

فرماندار شیراز همچنین از تشکیل 30 تیم نظارتی و اعزام آنها به سراسر شهرستان برای نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات و جلوگیری از افزایش قیمتها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز