خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی شهرداری شیراز خبر داد:

طراحی بوستان امداد، نجات و اطفا حریق در شهرک والفجر

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۸۶

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: بوستان امداد، نجات و اطفا حریق در شهرک والفجر در زمینی به مساحت هزار 17 هزار متر مربع طراحی شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، بهادری با اشاره به اینکه طراحی بوستان امداد، نجات و اطفا حریق واقع در شهرک والفجر، در حوزه معاونت شهرسازی و معماری انجام شده است، گفت: این بوستان یکی از بزرگترین مراکز آموزش امداد، نجات و اطفا حریق در جنوب کشور است.

وی افزود: در طراحی بوستان امداد، نجات و اطفا حریق، ایستگاه آتش نشانی مجازی ویژه کودکان و دانش آموزان در راستای انتقال آموزش‌های شهری و شهروندی در نظر گرفته شده است که این قشر از جامعه با شالوده‌های اصلی حوادث آشنا و از وظایف شهروندی آگاه شوند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز با بیان اینکه آموزش شهروندان در خود امدادی و جلوگیری از حوادث بسیار تاثیرگذار است گفت: در راستای اگاهی و آموزش خانواده ها در خصوص نحوه مواجهه و مقابله با حوادث، در این پروژه سالن اجتماعات آموزشی ویژه خانواده به مساحت 800 مترمربع طراحی شده است.

بهادری از دیگر امکانات موجود در طراحی این مرکز آموزشی تخصصی را سالن آمفی تئأتر تخصصی، خوابگاه مدیریتی و کارمندی، 5 باب کارگاه تخصصی، کتابخانه و آزمایشگاه، مجموعه رفاهی و ورزشی شامل سالن پذیرایی، کافی شاپ، نمازخانه، کارگاه کامپیوتر، انبار تجهیزات مدیریت بحران و... بیان کرد.

وی یادآور شد: از آنجا که طراحی این پروژه توسط نیروهای متخصص حوزه معاونت شهرسازی و معماری انجام شده است هزینه قابل توجهی در این بخش صرفه جویی شده است. همچنین نگاه تخصصی به موضوع طراحی و معماری مراکز آموزشی موجب تقویت، افزایش بهره وری و توان مهارتی و همچنین ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز