خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله دژکام:

مسائل دخیل در ایجاد سیل را مرتفع کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۴۹۷

امام جمعه شیراز گفت: با عبور از مرحله بحران سیل، باید دنبال این باشیم که مسائل دخیل در ایجاد سیل را مرتفع کنیم.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه نماز جمعه شیراز با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تاکید دارد که در انجام عمل صالح نباید برای خدا شریک قرار داد، گفت: نیاز نیست که با سجده به افراد شریک برای خدا قرار دهیم، همین که فردی کارهای خوبش را به نمایش می‌گذارد تا دیگران به به بگویند،  یا به قول جوانان می‌خواهد سلبریتی بشود، یعنی در کار شریکی برای خدا قائل شده است. خالص می‌گوید خدا می‌بیند کافی است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی مردم صحنه‌های زیبایی در روزهای سیل به نمایش گذاشتند؛ افرادی که به دنبال آن نبودند تا کسی آنان را ببیند، آنها برای باز کردن گره و کمک بودند؛ خیلی‌ از آنها را هم کسی ندید.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان و اساس رفتارهای سیاسی و اجتماعی ما در نظام جمهوری اسلامی باید اخلاص باشد، تصریح کرد که معنویت و اخلاص باید در کار و رفتار و کردار همه ما باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مسئولان، گفت: باید بدانیم که اگر به دنبال رضایت مردم باشیم، هیچ زمانی نمی‌توانیم همه را از عملکرد خود راضی کنیم، اما اگر خداوند راضی شد، دیگران چه راضی باشند چه ناراضی، کار درست را انجام داده‌ایم.

آیت‌الله دژکام در خطبه دوم نماز جمعه شیراز با اشاره به در پیش بودن ماه شعبان المعظم، لزوم توجه به اعیاد پیش‌رو را یادآور شد و با یادآوری اینکه یکی از روزهای این ماه، روز پاسدار نامیده شده است، نقش نقش سپاه پاسداران را در کنار سایر نیروهای مسلح، در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ویژه و بسیار با اهمیت دانست.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مردم شیراز در سیل اخیر با مشکلاتی مواجه شدند، از آنچه همت عالی مردم در خلق صحنه‌هایی ارزشمند و انسانی، قدردانی و تاکید کرد که مدیران و مسئولان هم انصافا برای کنترل بحران کارهای شایسته‌ای انجام داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز