خبرگزاری کار ایران

بهرام پارسایی در گفتگو با ایلنا:

اقدامات مناسبی در بخش توسعه زیر ساخت شهری شیراز انجام نشده است/ کم کاری و کاهلی مدیریت شهری در کنترل مسیر دروازه قرآن/ مدیریت شهری باید از تردد مسافرین در مسیر دروازه قرآن جلوگیری می کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۹۴

نماینده مردم شیراز گفت: علی رغم اخبار و اطلاع رسانی های متعدد مبنی بر وقوع سیلاب و آب گرفتگی شیراز در روزهای گذشته متاسفانه مدیریت شهری شیراز آمادگی لازم برای وقوع چنین حوادثی را نداشت بطوری که آن ها همواره باید از تردد مسافرین در چنین مسیرهایی جلوگیری می کردند.

بهرام پارسایی در گفت و گو با ایلنا افزود: طبق تماسی که با استاندار و معاونت استانداری فارس داشتم آنها از صبح به همراه تیم امداد رسان در محل حادثه حضور پیدا کردند و تمام تلاش و توان خود را در جهت رسیدگی به وضعیت مصدومان و سانحه دیدگان به کار گرفته اند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه عدم توسعه زیر ساخت ها و امکانات شهری شیراز  در چندین دهه گذشته از مشکلاتی است که سبب ایجاد مشکل و وقوع سیلاب در این نقاط می شود، افزود: با توجه به اینکه از چند روز گذشته خبرهای زیادی مبنی بر قرار نگرفتن مسافرین و افراد در مسیر سیلاب و وقوع سیل و بارش شدید باران توسط افراد و رسانه ها اعلام شده بود اما نباید فراموش کرد که برای مسافرین و افراد، دور از باور و ذهن بود که در این مسیرها تردد نکنند.

پارسایی ادامه داد: آب گرفتگی در ورودی شهر شیراز و در نقطه ای مانند دروازه قرآن بیانگر این امر است که مدیریت شهری شیراز در سال های گذشته در بخش توسعه زیر ساخت شهری در این مسیر کاهلی و کم لطفی های گسترده ای انجام داده است.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس بر این باور است که از سال های گذشته تاکنون در حوزه زیر ساخت و توسعه شهری در شیراز برنامه ریزی های مناسبی انجام نشده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه مسیر دروازه قرآن شیراز در سال های گذشته به دلیل سرازیر شدن آب های باران از مهم ترین مسیر در بخش کانال آب های سیلابی محسوب می شود اما متاسفانه مدیریت شهری برنامه خاص و مهمی در جهت این مشکل انجام نداده است که شاهد چنین اتفاقی در این مسیر نباشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان نباید اجازه تردد به مسافرین در چنین مسیرهایی را می دادند، ادامه داد: اگر مسئولان به دلایل متعددی نمی توانستند مسیر سیل را مسدود کنند باید از حضور و تردد مسافرین در این نقاط جلوگیری می کردند.

وی ادامه داد: ایجاد حادثه برای مسافرین و وقوع چنین حوادثی بسیار تاسف بر انگیز است.

نماینده مردم شیراز در مجلس خاطر نشان کرد: حضور استاندار و تیم همراه در محل وقوع حادثه جای تشکر و قدردانی دارد و در چنین شرایطی تمام مسئولین باید با یک وحدت و انسجام اقداماتی انجام دهند تا کمترین آسیب به حادثه دیدگان وارد شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز