خبرگزاری کار ایران

عنایت الله رحیمی:

شفافیت ملاک انجام امور باشد/ سال های گذشته اقدامات خوبی در سازمان همیاری شهرداری ها انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۴۰۳

استاندار فارس حرکت قابل قبول سازمان همیاری شهرداری‌ها را نیازمند ایجاد اعتماد میان سهامداران و مجموعه هیئت مدیره دانست و یادآور شد: هیئت مدیره برآیند رای سهامداران هستند و بر اساس تعهدی که به رای دهندگان دارند باید در مسیر این اعتماد سازی حرکت کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری ها با اشاره به اینکه شهرداران و پرسنل خدوم شهرداری که به رغم چالش ها و تنگناهای سال 97 خدمات رسانی به شهروندان را با تلاش ادامه دادند، از همه کارکنان شهرداری ها اعم از رفتگران، کارگران فضای سبز و کارمندان  تشکر کرد. 

وی به شرایط دشوار  اقتصادی اشاره کرد و از شهرداران خواست در اولویت بندی امور شهردارای ابتدا نظافت، سپس فضای سبز و بعد از آن حقوق کارکنان را مد نظر قرار داده و سایر امور را در صورت تامین منابع مالی برای این اقدامات دنبال کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه در ایام نوروز همه شهرهای استان پذیرای مهمانانی از اقصی نقاط کشور هستند ، خاطرنشان کرد: لازم است شهرداران میزبانان خوبی باشند و با شهرهایی آراسته به استقبال نوروز بروند.

رحیمی ادامه داد: این مهمانان مبلغ فرهنگ برتر  و غنی فارس در سایر نقاط کشور باشند که این بازتاب متاثر از فعالیت های نظام مند و صحیح شما خواهد بود.

رئیس شورای سازمان همیاری شهردای ها با تاکید بر اینکه این سازمان یک بنگاه اقتصادی متعلق به شهرداری ها است که بر خلاف بعضی تصورات باید با انگیزه ترین و هوشمند ترین افراد امر هدایت و راهبری آن را بر عهده بگیرند، عنوان کرد:  یک بنگاه اقتصادی در این شرایط دشوار  مسیری سخت در پیش دارد که باید با تدبیر مدیریت شود.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته اقدامات خوبی در سازمان همیاری شهرداری ها انجام شده و اعضا جدید هیئت مدیره نیز باید در جهت رفع نواقص و کاستی ها گام بردارند افزود:  این مهم با نگاه نقادانه و ارائه راهکار تحقق می یابد و حرکت رو به جلو را تسهیل و تسریع می کند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مسئولیت یک طعمه برای دستیابی به منافع شخصی نیست، عنوان کرد: پذیرش مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم و ادای تکلیف است.

رئیس شورای سازمان همیاری شهرداری ها حرکت مثمر ثمر و قابل قبول این سازمان را نیازمند ایجاد اعتماد میان سهامداران و مجموعه هیئت مدیره دانست و یادآور شد: هیئت مدیره برآیند رای سهامداران هستند و بر اساس تعهدی که به رای دهندگان دارند باید در مسیر این اعتماد سازی حرکت کنند.

استاندار فارس همچنین تاکید کرد: استانداری و رئیس شورای سازمان همیاری شهرداری ها هیچ گونه انتظار و چشمداشتی خارج از وظایف قانونی از این سازمان ندارند و همواره در مواقع نیاز یاری گر و رافع مشکلات آن نیز بوده است.

وی در ادامه افزود: تنها انتظار مدیریت ارشد استان از سازمان همیاری شهرداری ها این است که با برنامه ریزی دقیق و صرف وقت و انرژی کافی به کنترل و مدیریت امور محوله بپردازند.

رحیمی بیان کرد: بی تردید همانگونه که نقاط قوت و موفقیت ها جز کارنامه مدیریتی این مجموعه محسوب می شود در تلاطم ها و غیر شفاف بودن امور نیز انگشت پاسخگویی به سمت هیئت مدیره و مدیرعامل مجموعه نشانه خواهد رفت.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه درآمد های سازمان همیاری شهرداری ها مصارف شخصی نداشته و مربوط به سازمان است، خاطر نشان کرد: درآمد این سازمان سرمایه ای برای شهرداری ها محسوب شده و باید در خدمت اهداف شهرداری ها باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز