خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران و باز نشستگان تامین اجتماعی مازندران:

همسان سازی حقوق بازنشستگان مهم ترین دغدغه کارگران است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۸۵۷

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران و باز نشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت :حدود 65% کارگران بازنشسته و مستمر بگیر دارای حقوق حداقل می باشند و دارای مشکلات معیشتی فراوان هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا از قشم ،هفتمین گردهمایی آموزشی و سیاحتی اعضا هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران باحضور علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران،تقی پور مشاوره مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ،رئیس و اعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور و جمعی دیگر از مسئولین در جزیره قشم برگزار شد.

نصرالله دریابیگی در ابتدا با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی تشکیل  این گردهمایی ها شناسایی دقیق مشکلات بازنشستگان و سعی بر رفع حداکثری این معضلات می باشد گفت: هدف از تشکیل این اردوها یاد گرفتن خرد و کار جمعی در راستای بهبود شرایط و مشکلات بازنشستگان و مستمر بگیران و فریاد مشکلات کارگران بازنشسته و مستمر بگیران و اعلام آن به مسئولین است.

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اینکه حدود 65% کارگران بازنشسته و مستمر بگیر دارای حقوق حداقل می باشند و دارای مشکلات معیشتی فراوان هستند گفت:اتکای جامعه کارگران بازنشسته و مستمر بگیر به سازمان تامین اجتماعی است و همسان سازی حقوق بازنشستگان مهم ترین دغدغه کارگران می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز