خبرگزاری کار ایران

عنایت‌الله رحیمی:

نقش بخش خصوصی در اقتصاد پررنگ شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۵۴

استاندار فارس گفت: براساس گام دوم انقلاب، نقش بخش خصوصی در اقتصاد باید پررنگ‌تر از شرایط فعلی شود.

به گزارش ایلنا، عنایت‌الله رحیمی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان با اشاره به اینکه باید شرایط برای حضور بخش‌خصوصی به گونه‌ای فراهم شود که این بخش بتواند نقش فعال‌تری در اقتصاد کشور ایفا کند، ادامه داد: این در حالی است که این مهم هم ضرورت امروز ماست، هم مورد تاکید رهبر انقلاب و هم برای خروج از شرایط فعلی راهگشا است.

رحیمی ادامه داد:  یکی از اهداف تشکیل جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد رونق در تولید، سرمایه‌گذاری و فضای کسب و کار است.

به گفته وی این جلسات فرصت مناسبی برای بررسی موانع و مشکلات پیش روی بخش خصوصی و شنیدن نظرها و پیشنهادهای آنها است.

رحیمی تصریح کرد:  قبل از اینکه دچار تحریم‌های خارجی باشیم با یکسری خود تحریمی‌های داخلی مواجه هستیم که برای رفع این خود تحریمی‌ها نیازمند گفت و گو و مذاکره هستیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: مباحثی که درجریان این مذاکرات و نشست‌ها مطرح می‌شود می‌تواند به رفع موانع و پیچیدگی‌های بروکراسی اداری کمک کند و امیدواریم ما بتوانیم به سهم خود بخش‌هایی از این مشکلات را بکاهیم تا خدمتی به جامعه تولید کننده و صنعتگر کشور کرده باشیم.

رحیمی گفت: در حال حاضر باید با نگاه مثبت به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی داشته باشیم و خود را از بسط و گسترش قدرت اداری آزاد کنیم.

به گفته رحیمی قدرت اداری را برای هدف‌گذاری، سیاست گذاری و زمینه سازی مناسب برای فعالیت بخش خصوصی به کار گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز