خبرگزاری کار ایران

فرج الله رجبی:

شورای پنجم وامدار فرماندار سابق شیراز است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۹۶

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: عالیشوندی یکی از شجاعترین مدیران به شمار می رود فردی که شورای کنونی شیراز و جریان‌های سیاسی وامدار او هستند.

فرج‌الله رجبی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شیراز گفت: در دورانی که همه ما به شکلی محتاط عمل کرده و دو نبش می‌ایستیم  وجود آدم‌هایی معتقد به اصول و استوار به اصول مدنظر، بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: شهرهای زیادی در کشور وجود دارد که به لحاظ تنوع سیاسی و اجتماعی و قومی، شرایط خاصی دارند اما فرمانداران هیچکدام از آن شهرها، فرماندارانش با مشکلات شیراز مواجه نبوده است.

عضو کمیسیون عمران افزود: فرماندار شیراز مسئولیت خطیری را برعهده دارد این در حالیست که مردم شیراز شهروندانی با روحیه، با نشاط و دارای دیدگاه‌های متعالی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... هستند و همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند، حفظ این فضا بسیار دشوار خواهد بود.

عضو فراکسیون امید ادامه داد:  در این ایام جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است و برخی علما به بعضی فیلم‌ها ایراد می گیرند، اما باید سئوال کرد که آیا شما خطی کشیده‌اید که به خارج شدن از آن خط ایراد بگیریم.

به گفته وی مسیر توسعه کشور از توجه به صندوق رای و انتخابات می گذرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مردم شیراز خوب یا بد که البته من آنان را خوب می‌دانم در بسیاری از حوزه‌ها از متوسط کشور جلوتر هستند، بنابراین ورود به عرصه مدیریت در این شهرستان بسیار دشوار و نیازمند شجاعت، شهامت، ایستادگی و ایثار است.

رجبی با بیان اینکه سال آینده، انتخاباتی در کشور پیش رو داریم، گفت: مهم نیست که چه کسی از صندوق خارج شود، مخالف یا موافق، مهم صیانت از حقوق شهروندانی است که رای می دهند و این وظیفه خطیر برعهده فرمانداری است.

نماینده مردم شیراز در مجلس به وسعت شهرستان شیراز در شعاعی حدود 40 کیلومتری اشاره کرد و گفت: شهرستان شیراز هنوز روستاهایی را در خود دارد که با روستائیان آن با مشکل آب، راه، ارتباطات و ... مواجه هستند.وی با بیان اینکه باید مشکلات مردم را مرتفع کرد افزود: ما در مورد یک شهرستان دور از مرکز استان فارس صحبت نمی کنیم، بحث ما محرومیت بعضی روستاهای شهرستان شیراز است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز