خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال شهرستان لامرد به ایلنا خبر داد:

برگزاری فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در روز عید فطر/ آغاز لیگ فوتبال بزرگسالان لامرد اواخر مهرماه

رئیس هیات فوتبال شهرستان لامرد از برگزاری فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در روز عید سعید فطر خبر داد.

ابراهیم شهامت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از لامرد افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت 29 تیم و در قالب 7 گروه از شهرستان های لامرد، مُهر و روستاهای الحاقی به شهرستان لامرد در پیش از ماه مبارک رمضان آغاز شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان لامرد ادامه داد: تیم ها در قالب 6 گروه چهارتیمی و یک گروه پنج تیمی با یکدیگر بازی کردند که 16 تیم به مرحله یک هشتم صعود کردند و 8 تیم در مرحله یک چهارم با یکدیگر بازی خواهند کرد.

شهامت گفت: اکنون وارد مرحله یک چهارم بازی های فوتسال جام رمضان خواهیم شد که فینال مسابقات در روز عید سعید فطر برگزار می شود.

رئیس هیات فوتبال لامرد وضعیت تیم های شرکت کننده در جام فوتسال امسال را از لحاظ فنی و تاکتیکی نسبتاً خوب ارزیابی‌کرد و گفت: امسال هر شب در مرحله یک هشتم بازی های فوتسال با همکاری حامیان مالی به تعدادی از تماشاگران و به بهترین بازیکن جوائزی اهدا می شود.

وی میانگین استقبال از بازی ها در هر شب را بیش از 500 نفر اعلام کرد و افزود: هزینه بلیط بابت هر نفر هزار تومان می باشد اما مسوولین بایستی به فکر سالن چهارهزار نفری برای شهرستان باشند و این سالن حتی پاسخگوی بازی‌های کوچک هم نیست و امسال بازی فینال مسابقات جام رمضان را ناچاریم با تعداد محدودی از تماشاگران آغاز کنیم.

رییس هیات فوتبال لامرد تصریح کرد: هزینه برگزاری مسابقات جام رمضان از درآمد فروش بلیط و هزینه دریافتی از تیم‌ها تأمین می‌شود که حامیان مالی در این دوره از مسابقات جام رمضان از اصناف و برخی شرکت‌ها بوده اند که می‌طلبد خیرین بیشتری در زمینه ورزش کمک کنند تا شور بازی ها و برگزاری جام‌ها در شهرستان لامرد تداوم پیدا کند.

او در ادامه سخنان خود از همکاری تمامی اعضای هیات فوتبال، کمیته داوران،کمیته برگزاری مسابقات فوتسال، رئیس و کارکنان اداره و ورزش و جوانان و همچنین نیروی خدوم امنیتی و انتظامی در برگزاری این دوره از مسابقات جام رمضان تقدیر و تشکر کرد.

وی از برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان لامرد در اواخر مهرماه سال جاری خبر داد.

رییس هیات فوتبال لامرد در پایان افزود: همچنین مسابقات فوتبال رده سنی جوانان پس از ماه مبارک رمضان و باتوجه به گرمی هوا در شب‌ها برگزار می شود.

کد خبر : ۳۸۶۳۷۴