خبرگزاری کار ایران

تودیع و معارفه در خاموشی

در جریان تودیع و معارفه مدیر کل اقتصاد و دارایی استان فارس خاموشی برق سالن مشکل ساز شد به طوری که مراسم در خاموشی کامل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید و قدیم اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان فارس در حالی برگزار شد که خبرنگاران بدون دعوت در جلسه حاظر شده بودند که البته این تنها مشکل جلسه نبود بلکه آنچه که مراسم را تحت الشعاع خود قرار داد قطع کامل برق سالن بود به طوری که سخنرانان با استفاده از نور تلفن‌های همراه خود به ایراد سخن پرداختند.

محمد حسین مبشری بدون شک یکی از با سابقه‌ترین مدیران استان فارس بود که طول دوران خدمتش به حدود 12 سال می‌رسید و اکنون با رسیدن به دوران بازنشستگی می‌رفت که تنها خاطرات دوران مدیریتش را به یادگار بگذارد و سکان را به دست مدیری دیگر از تبار خود بدهد اما برگزاری مراسم در تاریکی به یاد ماندنی‌ترین تودیع و معارفه را به نام وی ثبت کرد و این مدیر کهنه کار مجبور شد آخرین سخنرانیش را در تارکی و زیر نور تلفن همراه ایراد کند.

و اما بابک دایی مدیر تازه نفسی که قرار است بعد از این عنوان مدیر کل اقتصاد و دارایی فارس را به یدک بکشد هم حتما اولین روز آغاز بکارش را هیچگاه فراموش نخواهد کرد زیرا او نیز مجبور شد برنامه‌هایش را در تاریکی اعلام کند.

وی اولویت کارش را بر سه محور تقسیم بندی کرد و افزود: پیگیری بحث اقتصاد مقاومتی را به عنوان اولین اولویت خود دنبال می‌کند، و بهبود محیط کسب و کار استان اولویت دومی است که در برنامه درد، دایی تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی را سومین اولویتی برشمرد که پی می‌گیرد.

این مراسم اگر چه در تاریکی برگزار شد ولی امید می‌رود که روزهای روشنی را در آینده برای اقتصاد استان فارس رقم بزند.

کد خبر : ۳۷۸۱۵۹