خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

نمی‌توان کشور را بدون امنیت، شادی و سرور اداره کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: نمی‌توان کشور را بدون امنیت، شادی و سرور اداره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هادی پژوهش جهرمی که پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از مدیران و بازیکنان تیم فوتسال ارژن سخن می‌گفت، امنیت بدون شادی و سرور را برای پویایی یک جامعه کافی ندانست و افزود: در جامعه‌ای که نشاط، امید و شادی وجود نداشته باشد، افسردگی عمومی زمینه‌ساز از بین رفتن امنیت عمومی خواهد شد.

پژوهش جهرمی، با بیان اینکه اگر دنبال توسعه همه‌جانبه هستیم باید جامعه‌ای شاد و سرزنده داشته باشیم، افزود: یکی از مولفه‌های داشتن جامعه شاد و سرزنده حمایت از تیم‌های ورزشی است.

پژوهش جهرمی با انتقاد از نگاه دوگانه به بخش دولتی و خصوصی فعال در عرصه ورزش از رسانه‌های استان به ویژه رسانه ملی خواست تا حامیان بخش خصوصی ورزش را بیش از پیش حمایت کنند.

وی ، برگزاری مسابقات بین المللی ماراتن پارسه، مسابقات زیبایی اسب عرب، مسابقات رالی و در راس آنها میزبانی شایسته در مسابقات جام جهانی را اقدامات کم نظیر اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در راستای توسعه ورزش در چند ماه گذشته دانست و گفت: خروجی این اقدامات  ساختن یک جامعه شاد وپویا  است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس نگاه تمرکززدا این اداره را ستود و گفت: عملکرد این اداره در چندماه گذشته نشان داده است که توجه به توسعه زیرساخت‎ها در تمام نقاط استان  در رأس سیاست‎های این اداره است.

پژوهش جهرمی به افتتاح دو مجموعه ورزشی مخصوص بانوان در شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان در چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: ساخت این دو مجموعه در کمتر از پنج ماه نشان از توان مدیریتی در استان فارس و حوزه ورزش دارد.

وی ابراز امیدواری کرد ورزشگاه میانرود در پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

کد خبر : ۳۷۷۷۳۶