خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

بستن و انسداد فکری مشکلی از جامعه حل نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۶۳۶

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: بستن و انسداد فکری مشکلی از جامعه حل نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هادی پژوهش جهرمی که ظهر امروز در نشست مشترک با مسئولان احزاب شناسنامه‌دار در استان فارس سخن می گفت، با بیان اینکه استان فارس دارای پیشینه‌ای قوی در حوزه های فکری، علمی، ادبی و... است و از غنای بالا در حوزه اندیشه ای برخوردار است، گفت: حضور سخنرانان از هر طیف و سلیقه نباید موجب دغدغه خاطر گروه های سیاسی و جریان های غیرسیاسی باشد؛ چرا که قوت و قدرت مبانی فکری، توانایی پاسخگویی به تمامی شبهات در حوزه سیاسی و اجتماعی را دارد؛ لذا سعه صدر، تحمل در عین حفظ مرزهای فکری و اعتقادی و خطوط لازم الرعایه از ضروریات پویایی سیاسی در استان است .

وی بابیان اینکه زمانی که احزاب رسمی و شناسنامه‌دار فعال باشند، حضور جریانات و گروه های بی شناسنامه و خود سر که تحت عناوین مقدس اظهار وجود می کنند کمرنگ خواهد شد، از احزاب خواست با تشکیل مستمر جلسات هم اندیشی و تقویت بخش های غیر سیاسی در حزب خود، بعد مشورت دهی به مدیران اجرایی در بخش های اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی را فعال و تقویت کنند.

  پژوهش جهرمی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در استان فارس گفت:انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و همچنین پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس با حضور پرشور مردم و فعالیت چشمگیر احزاب و گروههای مختلف سیاسی در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

وی با بیان این که برای مجریان و متولیان برگزاری انتخابات، قانون مندی و تبعیت از قانون- بی طرفی و رعایت حق الناس در آراء، ملاک کار و عمل بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه در این مرحله با تدبیر و همراهی اعضاء شورای تأمین استان و شهرستان ها کمترین حاشیه سوء امنیتی داشته و انتخابات با امنیت تمام و کامل بدون اینکه به جان و مال مردم خدشه ای وارد شود، برگزار شد.

پژوهش جهرمی با اشاره به این که آنچه لازم توسعه و پیشرفت در امور زیر بنایی استان است، پرهیز از اختلاف و چندگانگی و ایجاد فضایی آرام در امور سیاسی و اجتماعی است، افزود: جریانات سیاسی با حفظ نگاه ها و مرام و مسلک سیاسی خود می توانند در کنار هم قرار گرفته و در خصوص توسعه اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی استان همفکری کنند و محمل این امر می‌تواند ایجاد دفتر نمایندگی خانه احزاب در استان فارس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز