خبرگزاری کار ایران

با تصویب اساسنامه و برگزاری انتخابات؛

هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران فارس انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۱۴۱

با برگزاری مجمع عمومی،تصویب اساسنامه و انتخابات هیات مدیره، انجمن صنفی کارگری خبرنگاران استان فارس رسما آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، اولین جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی خبرنگاران استان فارس، براساس فراخوان منتشر شده و با حضور نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و حاضران در جلسه اعضاء هیات مدیره این تشکل صنفی را انتخاب کردند.

براساس این گزارش، طبق قانون، ابتدا اساسنامه پیشنهادی هیات موسس در جلسه مجمع عمومی قرائت و در حضور نماینده اعزامی اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی، بندهای آن با رای‌گیری شفاهی، به تایید اعضای مجمع رسید.

در ادامه با برگزاری انتخابات، مطابق بندهای اساسنامه، اعضای اولین دوره 4 عضو هیات مدیره و یک بازرس و اعضای علی‌البدل این تشکل صنفی انتخاب شدند.

براساس اعلام هیات موسس، هدف از تشکیل این انجمن، پیگیری مطالبات و نیازهای خبرنگاران و عکاسان خبری شاغل در رسانه‌های استان فارس و تلاش برای ارتقا سطح کیفی دانش و آگاهی اعضا، کمک برای رفع نیازهای رفاهی آنان و انجام فعالیت‌های صنفی مرتبط با شاغلان در این حرفه است.

پس از برگزاری انتخابات این انجمن صنفی علی محمد پشوتن با 40 رای، محمودشبان سروستانی با31 رای و زهراجعفری سروستانی با25 رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

بر همین اساس محمد جوادشلتوک کار نیز با 25 رای به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد. دانیال طهماسبی و عباس امیری نیز به ترتیب به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره و بازرس انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز