خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی شهرداری شیراز:

همایش مقررات ملی؛ فرصتی برای ارتقای دانش مهندسی است

کد خبر : ۲۵۲۱۸۸

حضور مهندسان و صاحبنظر حوزه ساخت و ساز می‌تواند یک فرصت مناسب برای ارتقا کیفی ساختمان‌سازی باشد.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت: همایش مقررات ملی یک فرصت مناسب برای ارتقا دانش مهندسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدحسن اسدی که پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت؛ اظهار داشت: همایش مقررات ملی ساختمان یکی از اقدامات خوب علمی برای فرهنگسازی در حوزه مهندسی است.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت: حضور مهندسان و صاحبنظر حوزه ساخت و ساز می‌تواند یک فرصت مناسب برای ارتقا کیفی ساختمان‌سازی باشد.

وی گفت: این همایش یک فرصت مناسب است تا ظرفیت‌ها و تهدیدهای حوزه ساختمان مورد بررسی قرار بگیرد.

اسدی افزود: در حوزه ساخت و ساز نیازمند یک عزم جدی برای ارتقا استاندردهای به روز هستیم که اینگونه همایش‌ها می‌توانند مفید واقع شوند.

وی تصریح کرد: ساخت و ساز ساختمانی سالانه بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور را درگیر خود می‌بیند که ایجاد یک نگاه علمی در این حوزه می‌تواند تاثیرات مهم اقتصادی در کنار مباحثاجتماعی داشته باشد.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: رسیدن به یک نقشه راه مناسب و علمی از طریق اینگونه همایش‌ها محقق می‌شود که امیدواریم در ششمین همایش مقررات ملی ساختمان شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی بیان کرد: جامعه مهندسی ما جامعه‌ای درخشان و توانمند است که در هم‌اندیشی‌های اینگونه می‌تواند به دستاوردهای مناسبی دست یابد.

اسدی یادآور شد: نگهداری و مراقبت از ساختمان به عنوان یکی از سرمایه‌های مهم اجتماعی و اقتصادی یک ضرورت است و امروز در تمام دنیا شاهد توجه به این مقوله هستیم.

معاون سابق اداره کل مسکن و شهرسازی فارس اضافه کرد: افزایش عمر مفید ساختمان‌ها یکی از مهمترین مقولات حفظ سرمایه‌های ملی است که در اینگونه همایش‌ها می‌توان به نتایج خوبی دست یافت.

اسدی تاکید کرد: رسیدن به استانداردهای مناسب در حوزه مقررات و نگهداری از نیازهای مهم جامعه مهندسی است که می‌توان در این همایش گامی مهم در این حوزه برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز