خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس:

کارگران، بهترین تاثیر گذاری را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۹۹

درحال حاضر و با توجه به ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی، توسط مقام معظم رهبری، نقش کارگران و تشکل‌های کارگری در اجرای آن حرف اول را می‌زند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: کارگران بهترین تاثیر گذاری را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سهراب مختاری که صبح امروز در دیدار با تشکلات کارگری فارس سخن می‌گفت، افزود: در حال حاضر و با توجه به ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی، توسط مقام معظم رهبری، نقش کارگران و تشکل‌های کارگری در اجرای آن حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: در رابطه با فرهنگ کار، باید بدانیم که همگی در یک کشتی سوار هستیم و باید هر کس به اندازه خود تلاش و سعی خود را با تمام توان بکار گیرد تا با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای با شکوه‌تر از قبل رقم بزنیم.

مختاری افزود: در واحدهای کارگری، شوراهای اسلامی کار به‌عنوان بازوان توانمند مدیران هستند و باید بدانند که باید با مغز هماهنگی داشته باشند و الان هم به لطف خدا و همت دوستان، وحدت بسیار خوبی وجود دارد و این تعامل را با ایجاد یک اتاق فکر متعالی کنید و به لطف خدا امروز خوشحالیم که حرف برای گفتن داریم. به‌ویژه در زمینه روابط کار و انشاالله به سمت و سوئی برویم که جامعه‌ای بهتر به ارمغان آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز