خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در دیداربا زندانیان سیاسی قبل از انقلاب پیشنهاد داد:

در تقویم روزی به نام رزمنده نامگذاری شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۰۴

برپایی انقلاب و ایستادگی و تداوم نظام و کشور، محصول تلاش‌ها و تحمل سختی‌ها و شکنجه‌های بسیاری از فرزندان انقلاب است.

استاندار فارس، ضمن اشاره به جایگاه ممتاز کشور در منطقه و جهان گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی از برکت انقلاب حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دکتر سید محمد احمدی، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، در دیدار با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب در شیراز که با حضور دکتر ضرغام صادقی، نماینده مردم شیراز، در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: برپایی انقلاب و ایستادگی و تداوم نظام و کشور محصول تلاش‌ها و تحمل سختی‌ها و شکنجه‌های بسیاری از فرزندان انقلاب است که در دوران رژیم طاغوت در شکنجه خانه‌های ساواک و در دوران جنگ در اردوگاههای رژیم بعثتجربه کردند.

وی ادامه داد: اگر مبارزان قبل از انقلاب نبودند و در آن شرایط سخت و دوران خفقان و شکنجه به میدان نمی‌آمدند، رژیم طاغوت از پا در نمی‌آمد و اگر این ایثار، رشادت و از خودگذشتگی بعد از پیروزی انقلاب تداوم نمی‌یافت، کشور جولانگاه صدام و صدامیان و رژیم متجاوز بعثمی‌شد.

استاندار فارس، ایثارگران و جانبازان دوران جنگ و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب را دریای معرفت، فضیلت و صبر و بردباری دانست و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که قدردان از خودگذشتگی و ایثار آن‌ها باشیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس، نقش امام راحل و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب را بی‌بدیل دانست و گفت: آنچه به ما هویت داد، امام راحل بود و میلیارد‌ها مسلمان در کنار امام معنا پیدا کردند و هیچگاه نباید عظمت امام را از یاد ببریم.

وی اظهار داشت: کشوری که هشت سال درگیر جنگ با دنیای استکبار و پس از آن نیز آماج تهدید‌ها و تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن بود، به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، امروز در جهان جلوه گیری می‌کند.

استاندار فارس تصریح کرد: امروز، رهبری معظم انقلاب محکم و پابرجا ایستاده‌اند و پشتوانه این ایستادگی و استحکام نیز ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا هستند.

دکتر احمدی، ضمن قدردانی از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، پیشنهاد داد که در تقویم روزی به نام روزه رزمنده نامگذاری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز