خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل صدا و سیمای فارس؛

تله فیلم " خونه پا " در صدا و سیمای مرکز فارس کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۷۳

فیلم نامه این تله فیلم، چندین بار توسط نویسندگان بازنگری و مطالعه شد و با استفاده از توان و ظرفیت دوستان هنرمندی که در استان فارس هستند و به عنوان چهره‌های ملی در عرصه های هنر سینما و تلویزیون فعالیت می‌کنند، به سفارش معاونت امور استان‌ها در شبکه فارس ساخته می‌شود.

تله فیلم «خونه پا» در صدا و سیمای مرکز فارس با حضور مدیر کل صداو سیمای فارس کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مجید کشفی در مراسم شروع ساخت این تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای طنز گفت: فیلم نامه این تله فیلم چندین بار توسط نویسندگان بازنگری و مطالعه شد و با استفاده از توان و ظرفیت دوستان هنرمندی که در استان فارس هستند و به عنوان چهره‌های ملی در عرصه‌های هنر سینما و تلویزیون فعالیت می‌کنند به سفارش معاونت امور استان‌ها در شبکه فارس ساخته می‌شود.

وی ضمن تشریح ساختار طنز این تله فیلم تاکید کرد: جامعه امروزی ما و نسل جوان ما نیاز بیشتری به برنامه‌های شاد و مفرح و طنز دارند و ساخت برنامه‌های طنز از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است و در این برنامه شاد و مفرح تلاش کردیم که بتوانیم اوقات پرنشاطی را برای مردم در ایام نوروز فراهم سازیم.

مدیر کل مرکز فارس استفاده از هنرمندان شیرازی که در سطح ملی فعالند جز نقاط قوت این تله فیلم دانست و گفت: خوشبختانه تولیدات مرکز فارس روبه رشد و پیشرفت می‌باشدو تازه‌ترین افتخار مرکز فارس در بخش مستند علمی چهل وچهارمین جشنواره بین المللی رشد که اثر «باد بر باغ نظر» توانست لوح زرین این جشنواره را برای فارسیان به ارمغان اورد.
وی افزود این پیشرفت و برتری شامل تمام حوزه‌های تولیدی از جمله انیمیشن‌های مرکز فارس است که به چند زبان زنده دنیا در حال پخش است.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز رسانه محدود به اثر برنامه خاص و یا افراد خاص نیست بلکه برنامه‌های متنوعی تولید می‌شود و مخاطب برنامه مورد نظر خود را انتخاب می‌نماید وبرنامه‌ها با یکدیکر مقایسه می‌شوند.

کشفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: در استان فارس بزرگان و چهرهای ماندگار فراوانی در عرصه هنر وسینما فعالیت می‌کنند و در شبکه فارس تا کنون شاهد تولید برنامه‌های فاخر در زمینه‌های مختلف بودیم واین تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای نیز یکی از برنامه‌های در حال ساخت مرکز فارس است که در ۲۰ روز آینده کار تصویر برداری آن به اتمام می‌رسد ودر ایام نوروز از شبکه فارس وشبکه‌های سراسری از جمله یک و شما شاهد پخش آن خواهیم بود.

وی تاکید کرد: نیاز مخاطبان به برنامه‌های شاد و مفرح در قالب تله فیلم‌ها و سایر برنامه‌های تلویزیونی مورد توجه است و این قبیل تولیدات به دلیل پیچیدگی‌هایی که برنامه‌هایی با ساختار طنز دارند از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و کار در این زمینه را قدری دشوار می‌کند، اما به همت هنرمندان شیرازی وبا حضور بازیگران شناخته شده ملی تولید فیلم با ساختار طنز برای پخش در ایام نوروز در دستور کار شبکه استانی صداوسیمای مرکز فارس قرار گرفت وپس از انجام مقدمات اولیه وتهیه فیلم نامه مناسب وبررسی‌های صورت گرفته امروز شاهد تولید این فیلم تلویزیونی در شیراز هستیم.

وی افزود: شبکه فارس در ادامه روند رو به رشد خود و برای دست یابی به جایگاه رسانه‌ای مناسب‌شان مردم استان تلاش می‌کند و معتقدیم در دنیای امروز که مخاطب امکان انتخاب دارد و باتوجه به تنوع بسیار زیاد رسانه‌های فعال، باید به سطح آثارتولیدی توجه داشت به ویژه شبکه فارس که اعتبار رسانه‌ای ویژه‌ای را به دست آورده در عرصه تولیدات با ساخت طنز نیز باید حرف‌های تازه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز