خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فجر استان فارس:

عنوان سومین حرم برای شیراز، انقلابی فرهنگی برای این شهر است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۱۵

اکنون نیز باید خودی‌ها را بشناسیم و اصلا وظیفه بسیج این است که انسجامی در بین کسانی که در عرصه جنگ نرم حضور دارند به وجود آورد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به برگزاری جشن‌های دوهزار و ۵۰۰ ساله در استان فارس، گفت: عنوان سومین حرم برای شیراز انقلابی فرهنگی برای این شهر است.

به گزارش خبرنگار ایلناازشیراز، سردار غلامحسین غیب‌پرور، چهارشنبه، ۲۸ آبان، در همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت ضمن اشاره به رسالت مهم اصحاب رسانه افزود: فعالیت دشمن در شیراز هدفمند است و عنوان سوم حرم اهل بیت(ع) از سوی مقام معظم رهبری انقلابی فرهنگی در این زمینه است.

وی با تأکید بر اینکه باید فضا به‌گونه‌ای ساخته شود که اگر کسی از شیراز خارج می‌شود به او زیارت قبول گفته شود، افزود: اصحاب رسانه از این به بعد در نوشته‌های خود عنوان مقدس را پس از شهر شیراز مورد توجه قرار دهند.

غیب‌پرور با اشاره به شرایط حساسی که در کشور حاکم است و دشمنی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر باور کنیم که در میدان جنگ قرار داریم، نوع رفتارمان نیز متناسب با این شرایط شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به تکالیفی که برای رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ تحمیلی علیه ایران وجود داشت، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس سه وظیفه داشتیم و اول از همه این بود که خود را بشناسیم.

غیب‌پرور با معرفی دشمن‌شناسی به‌عنوان دومین اولویتی که رزمندگان اسلام باید بدان می‌پرداختند، اضافه کرد: در میدان جنگ رزمندگان باید دشمن را شناسایی کرده و این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دادند که ویژگی‌های دشمن چیست؟ خصوصیات رزمش چیست؟ ابزارش کدام است؟ فرماندهانش چه کسانی هستند؟

غیب‌پرور با اشاره به جنگ فرهنگی که هم اکنون دشمن علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است، تصریح کرد: هم‌اکنون در عرصه فرهنگی جنگ قطعی علیه نظام جمهوری اسلامی و کشور وجود دارد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس، شناسایی هندسه میدان جنگ را به‌عنوان سومین تکلیف لازم برای رزمندگان جهت شروع برنامه جنگی عنوان و خاطرنشان کرد: اگر در می‌دانی که در ان جنگی به‌وقوع می‌پیوندد به هندسه میدان توجه نکنیم، نتیجه‌اش شکست ما خواهد بود.

غیب‌پرور با بیان اینکه در گذشته فضای جنگ سخت و اکنون میدان جنگ تغییر کرده است، گفت: اکنون نیز باید خودی‌ها را بشناسیم و اصلا وظیفه بسیج این است که انسجامی در بین کسانی که در عرصه جنگ نرم حضور دارند به وجود آورد.

وی با بیان اینکه اگر عملکرد جزیره‌ای و تکه تکه، تاثیرگذار نیست، گفت: از جمله پیشنهادتی که در این همایش مطرح شد استمرار جلسات این چنین بود و باید در استانی فرهنگی این انسجام و استمرار فعالیت کارگروه‌ها وجود داشته باشد.

غیب‌پرور تصریح کرد: دشمن بی‌محابا ورود کرده و این تعارف نیست، همه اصحاب رسانه در عرصه فرهنگ صاحب سخن هستند و باید ببنند چه اتفاقاتی می‌افتد؟ آیا قصد دشمن از راه‌اندازی شبکه‌های فارسی زبان از روی دل‌سوزی است؟ آیا با وجود بی‌دینی در آن‌ها، هدفشان اعتلای تمدن ملی ما است؟ آیا آن‌ها به‌دنبال رشد جامعه و فکر ساخت ایران تکامل یافته هستند؟

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: شک نکنیم، هیچ یک از ما حتی کسی که رغبتی به آموزه‌های انقلابی ندارد، راضی نیست که ناموس و فرزند خود را به دست فرهنگ مخرب و نابود کننده، بسپارد.

غیب‌پرور با بیان اینکه دشمن در تمامی شبکه‌های راه‌اندازی شده، ترویج ابتذال را دنبال می‌کند، اظهار کرد: این خطاست که بگوییم جبهه فرهنگی دشمن تنها متوجه جوان و میان سال است.

وی با بیان اینکه هدف و فعالیت جبهه فرهنگی دشمنان بر روی افراد از دوران طفولیت آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: می‌خواهند ما تبدیل به فسیل بشویم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه جنگ جدی است، گفت: اصحاب رسانه از وظیفه‌ای فوق العاده برخوردار است، چرا که وظیفه پیام رسانی دارند، اصحاب رسانه به منزله دیده‌بان‌های این میدان هستند و آن‌ها باید ۱۰ گام جلو‌تر حرکت کنند و آنچه را بر مردم آشکار نیست، ببنند و رصد کنند.

غیب‌پرور با اشاره به مظلومیت مردم در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران، خاطر نشان کرد: اکنون نیز مردم این کشور را مظلوم گیر آورده‌اند و پول خرج می‌کنند.

وی با اظهار امیدواری نسبت به آگاه‌سازی مردم از سوی اصحاب رسانه با توجه به نگاه متعهدانه‌ای که در همه وجود دارد، اظهار کرد: وضعیت حساس است و در پیچی تاریخی هستیم و یک ورق در حال اضافه شدن به تاریخ است.

غیب‌پرور گفت: اگر انقلاب اسلامی به آرمان‌های خود برسد سبب الگوبرداری در نظام اسلامی و انقلاب اسلامی می‌شود و اگر جز این باشد دیگر اسلام نمی‌تواند کمر راست کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی در این جنگ با عدم الفتح روبرو شود، آیا قلدرهای دنیا اجازه می‌دهند در یک گوشه دنیا الله اکبر بگوییم؟

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه باید انسجام داشت و با برنامه حرکت کرد، گفت: ما ایستادگی را از شهدا آموخته‌ایم و این شهدا به ما ایستادگی را آموختند و به ما یاد دادند گه چگونه پایدار باشیم، نهراسیم و جبهه مقابل را بشناسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز