خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری " دریچه‌ای به دانش " خبر داد:

حضور اساتید برجسته ادبیات در گذر هنر حافظیه شیراز

کد خبر : ۲۱۱۰۹۷

اساتید برجسته ادبیات و فلسفه با حضور در گذر هنر با مخاطبان خود دیدار می‌کنند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری " دریچه‌ای به دانش " گفت: اساتید برجسته ادبیات و فلسفه با حضور در گذر هنر با مخاطبان خود دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، لیلا هوشیار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موسسه فرهنگی هنری " دریچه‌ای به دانش " از یازدهم مهرماه به مدت ۱۰ روز با برپایی غرفه‌ای در برنامه فرهنگی گذر هنر میزبان علاقه مندان به ادبیات است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری دریچه‌ای به دانش ابراز داشت: اقدام برگزاری یادمان روز حافظ و اعیاد قربان و غدیر به شکل یک دهه با مشارکت هنرمندان و موسسات فرهنگی اقدامی قابل تقدیر است.

وی گفت: موسسه فرهنگی هنری دریچه‌ای به دانش نیز با برپایی غرفه در این ایام پاسخگوی علاقه مندان به فرهنگ و ادبیات خواهد بود.

هوشیار افزود: در این غرفه اساتیدی همچون ابوتراب خسروی، احمد اکبرپور، علی معصومی، کاوه بهبهانی و مهدی کمپانی حضور داشته و با مخاطبان خود دیدار می‌کنند.

وی تصریح کرد: این موسسه همچنین کارگاه‌های مختلف آموزشی با حضور این اساتید در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری دریچه‌ای به دانش پیرامون برنامه‌های این موسسه خاطر نشان کرد: هر حرکتی در ابتدا با یک پرسش آغاز می‌شود، اما این پرسش اگر در‌‌ همان حد باقی بماند راه بجایی نمی‌برد اما اگر بتواند شخص پرسشگر را جهت یافتن پاسخی در خور به فعالیت وادارد خود می‌تواند راهی باشد در جهت رسیدن به موفقیت، در موسسه ما نیز هدف اصلی هدایت افراد به سمت دغدغه‌هایشان است.

هوشیار گفت: چرا تابحال چنین بزرگانی معرفی نشده‌اند و این سوال زمانی گزنده‌تر می‌شد که به این حقیقت تلخ پی می‌بردیم که حتی اهالی فن و بسیاری از نویسندگان و شاعران نیزچنین بزرگانی را نمی‌شناسند و با آثار آن‌ها آشنا نیستند.

وی یادآور شد: این بود که با تلاش شبانه روز ی که داشتم و همت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیزهمکاران صدیق آن سازمان موفق شدم کارگاه‌های ادبی را که شامل دوره‌های داستان نویسی وداستان کودک، ترجمه ادبی، فلسفه، مولانا‌شناسی هست را در شیراز دایر کنم.

وی بیان کرد: شیراز با داشتن نیروهای بالقوه و هنرمندان بی‌مانند می‌تواند در عرصه آموزش به علاقه مندان به هنر بسیار درخشان عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز