خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس خبر داد؛

آمادگی استان فارس برای برگزاری مسابقات بین المللی رالی ۲۰۱۶

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۲۱

ما تمامی توان خود برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر این مسابقات بکار گرفتیم که بحمد اله با توجه به ارزیابی های بعمل آمده سطح برگزاری این مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

استاندار فارس گفت: استان فارس توانمندی ها و ظرفیت های لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی رالی ۲۰۱۶ در حد استانداردهای موجود را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی استاندار فارس در مراسم اختتامیه مسابقات بزرگ رالی خاورمیانه در شیراز که با حضور دکتر مهرعلی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری کشور، ناصر العطیه نائب رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و هانی شعبان مسئول برگزاری رالی خاورمیانه، مدیران ستادی استانداری و سایر مسئولین دست اندرکار برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: ما تمامی توان خود برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر این مسابقات بکار گرفتیم که بحمد اله با توجه به ارزیابی های بعمل آمده سطح برگزاری این مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس از عوامل برگزاری این مسابقات خصوصا مشاور جوانان و ورزش استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر کرد وا بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های فراوان در عرصه های مختلف دارد اظهار امیدواری کرد: با سیاست های دولت تدبیر و امید، ایران بتواند در سطح جهانی و در بالاترین استاندارد در برگزاری مسابقات بین المللی در عرصه مختلف ورزشی اقدام نماید.

احمدی با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های موجود در استان فارس و شیراز خاطر نشان کرد، استان فارس و شیراز محل امن و آماده ای برای برگزاری مسابقات متنوع ورزشی دررشته های مختلف می باشد.

استاندارفارس که در بخشی از سخنانش به زبان عربی سخن می گفت، از تیم های کشورهای عربی همسایه و خاورمیانه بخاطر حضور در این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم جوایز تیم های برتر شرکت کننده در این مسابقات توسط استاندار فارس و سایر مسئولین، اهداء گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز