خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

سخن هیچ شخصی بر تصمیمات من تاثیر گذار نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۱۲

تمامی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر داشته باشند که سخن هیچ شخصی بر تصمیمات من تاثیر گذار نیست اما نظر و پیشنهاد همه را خواهم شنید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان این مطلب که مباحثشخصی در جریانات اداری فرهنگ ارشاد اسلامی فارس بی تاثیر است افزود: تمامی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر داشته باشند که سخن هیچ شخصی بر تصمیمات من تاثیر گذار نیست اما نظر و پیشنهاد همه را خواهم شنید.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، بهزاد مریدی که ظهرامروز شنبه در نشست هم اندیشی فرهنگ و ارشاد فارس سخن می گفت افزود: به همگان قول می دهم که از دایره اخلاق خارج نشوم، نه، گفتن را آموخته ام اما اگر به کسی بله گفتم به طور حتم هرگونه حمایت را به عمل می آورم.

مریدی با بیان اینکه تغییر مدیریت از ملزومات کاری است، گفت: زمانی باید تغییرات مدیریتی را انجام داد که یک نفر دیگر نتواند برنامه ریزی جدید و نگاه نوین داشته باشد به همین دلیل تغییرات مدیریتی لازم است اما این بحثبا عدم ثبات مدیریت متفاوت است.

در حاشیه این نشست " جمشید معینی " معاون اداری مالی و " محمد کاظم توانگر زمین " معاون هنری تودیع و " سید احمد رضوی زاده اردکانی " و " محمد رضا مریدی " به عنوان معاون اداری و مالی و سرپرست معاونت هنری و سینمایی معرفی شدند.

" محمد کاظم توانگر زمین " نیز به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شیراز معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز