خبرگزاری کار ایران

درپی انتصاب بهزاد مریدی با صدور نامه و با امضاء بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر صورت گرفت؛

قدرانی از نماینده ولی فقیه و استاندار فارس بابت انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۲۰

در نامه‌ای که به امضای یک هزار و ۲۸۰ هنرمند، فرهنگور و فعال فرهنگی و رسانه‌ای رسیده است، ضمن تبریک به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس بابت حمایت و انتصاب بهزاد مریدی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تشکر و قدرانی به عمل آمده است.

در نامه‌ای که به امضای یک هزار و ۲۸۰ هنرمند، فرهنگ‌ور و فعال فرهنگی و رسانه‌ای رسیده است، ضمن تبریک به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس بابت حمایت و انتصاب بهزاد مریدی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تشکر و قدرانی به عمل آمده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، متن این نامه که یک نسخه از آن به دفتر ایلنا نیز ارسال شده چنین است:

جناب آقای دکتر علی جنتی، وزیر ارجمند فرهنگ و ارشاد اسلامی با سلام و احترام
پس از حدود یک سال که از پیروزی اخلاق گرایی و اعتدال می‌گذرد و مردم فهیم کشورمان طعم خوش تدبیر و امید را در لایه‌های مختلف جامعه حس می‌کنند، خبر‌های خوشی پیرامون جامعه فرهنگی شیرازه تمدن و ادب این مرز پر گهر و پایتخت فرهنگی ایران زمین به گوش می‌رسد.

خبرهایی که می‌رود تا آثار دل نگرانی‌های ماه‌ها پیش در خصوص انتخاب مدیری غیر بومی و نا‌آشنا به حوزه فرهنگ را به دست تاریخ بسپارد و با معرفی دکتر بهزاد مریدی به عنوان سکان دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، امید به روزهای خوب را در دل فرهنگوران و اصحاب هنر و مطبوعات فارس زنده کند.

امضاء کنندگان این نامه ضمن تبریک به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت این انتخاب هوشمندانه و مدبرانه، وظیفه خود می‌دانند تا مراتب قدرانی و سپاس خود را از حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و رئیس شورای فرهنگ عمومی این استان، همچنین دکتر سید محمد احمدی استاندار فهیم فارس به جهت حمایت و معرفی دکتر مریدی به عنوان گزینه پیشنهادی پست مدیر کلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کنند.
امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فدا و توصیه‌های مقام معظم رهبری زین پس شاهد

شکوفایی هرچه بیشتر گل‌های گلستان فرهنگ، ادب و هنر ایرانی اسلامی در سرزمین گنبدهای فیروزه‌ای و سومین حرم اهل بیت(ع) باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز