خبرگزاری کار ایران

سید احمدرضا دستغیب:

به ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی فارس توجه جدی شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۳۹

اگر تنها اقدامی که طی سه‌سال آینده انجام می‌شود، ساخت تالار بزرگ مهر شیراز باشد، اقدامی درخور و ماندگار و شایسته قدردانی خواهد بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی به ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری از جمله ایجاد تالارهای تخصصی در استان فارس و شهر شیراز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید احمدرضا دستغیب، شامگاه چهارشنبه، ۱۲ شهریور، در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اگر تنها اقدامی که طی سه‌سال آینده انجام می‌شود، ساخت تالار بزرگ مهر شیراز باشد، اقدامی درخور و ماندگار و شایسته قدردانی خواهد بود.

وی با قدردانی از عملکرد مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد فارس توصیه کرد که به‌جای سخنرانی در این مراسم به ارزیابی مشکلات و نقاط ضعف عرصه فرهنگ و هنر فارس پرداخته و پس از آن در اولین نشست خبری، برنامه‌های دقیق خود را برای مردم اعلام کند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: باید وضعیت موجود در عرصه فرهنگ و هنر بدون سیاه‌نمایی یا بزرگ‌نمایی به اطلاع مردم رسانده شده و برنامه‌ها در این حوزه تبیین و مشخص شود.

وی با بیان اینکه برخی از عملکرد‌ها، در هر حوزه‌ای، اقدامات جاری محسوب شده و با تغییر مدیران تغییر چندانی در روند آن ایجاد نمی‌شود، گفت: این استان با این همه ظرفیت از داشتن یک زیرساخت مناسب فرهنگی و هنری محروم است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سال‌ها است کلنگی برای احداثتالار بزرگ شهر به زمین خورده اما به سرانجام نرسیده است، اگر همین یک اقدام به نتیجه برسد، عملکرد ماندگاری برای مدیر فرهنگ و ارشاد خواهد بود.

دستغیب همچنین گفت: حال که دولت در خصوص تدوین آیین‌نامه‌ای برای برگزاری مراسم‌های تودیع و معارفه تدوین و در راستای کاهش زمان این گونه مراسم اقدامی نمی‌کند، پیشنهاد می‌دهم که مجلس به موضوع ورود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز