خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی از سوی خانه کارگر مهر و لامرد صورت گرفت؛

تبریک هفته دولت و تقدیر از دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۴۷

خانه کارگر در ایران بزرگ‌ترین کنفدراسیون عالی کارگران است که بر اساس آمار موجود در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون نفر ایرانی از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر با صدور پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت و از خدمات و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام که یک نسخه از آن نیز به دفتر ایلنا در فارس ارسال شده آمده است: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت به‌عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق شعار امسال و اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف به ویژه در حیطه کار و تولید و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

در ادامه آمده: خانه کارگر در ایران بزرگ‌ترین کنفدراسیون عالی کارگران است که بر اساس آمار موجود در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون نفر ایرانی از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

این نهاد متعلق به همهٔ نسلهاست و کانون امید اقشار مولد جامعه است؛ بر همین اساس کارگران و مستمری بگیران آینده خود را در گروی استمرار خدمات بیمه‌ای و درمانی، آموزشی و رفاهی و… این نهاد می‌دانند.

بی‌شک کارکنان و اعضای محترم هیات اجرایی خانه کارگر در شهرستانهای لامِرد مُهر که خدمات دهی به بیش از ۱۹ هزار نفر را بر عهده دارند، تمامی مساعی و همت خود را در راه تحقق آرمان عدالت اجتماعی و بسترسازی رفاه و شکوفایی نسل‌های آینده به کار خواهند گرفت.

در پایان با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته، تصریح شده است: خانه کارگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجائی و باهنر، هفته دولت را به کارمندان دولت در شهرستانهای لامرد ومهر تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز