خبرگزاری کار ایران

درمانگاه تامین اجتماعی لامرد برای تامین تجهیزات نیاز به اعتبار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۱۲

خیر لامردی به نام حاج عباس کاظمی که قصد ساخت این پروژه را در مشهد مقدس داشت نیز همت گمارد و این پروژه را به زادگاه خود لامرد منتقل کرد و هزینه ساخت این پروژه را بر عهده گرفت.

نماینده بانی خیر درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لامرد گفت: تامین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی امام رضا(ع) لامرد به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، عضو مجمع خیرین سلامت استان فارس در بازدید از درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان لامرد که به مناسبت هفته تامین اجتماعی انجام شد، افزود: شهرستان‌های لامرد و مهر با احتساب مستمری‌بگیران نیز بالای ۲۸ هزار بیمه شده دارند که بطور نسبی، آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده و به همین دلیل با پیگیری‌های مسئولین کار اخذ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی آغاز شد.

اسماعیل خسروی گفت: از آنجایی‌که ساخت این درمانگاه در یک فرصت زمان کوتاه و سریع امکان پذیر نبود، طی جلساتی که با مسئولین تامین اجتماعی برگزار شد و با طی مراحلی کار ساخت درمانگاه به خیر بومی واگذار شد.

نماینده بانی خیر درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) لامرد با اشاره به پیگیری‌های خود در خصوص جذب خیرین گفت: خیر لامردی به نام حاج عباس کاظمی که قصد ساخت این پروژه را در مشهد مقدس داشت نیز همت گمارد و این پروژه را به زادگاه خود لامرد منتقل کرد و هزینه ساخت این پروژه را بر عهده گرفت.

خسروی با تاکید بر اینکه ساخت این درمانگاه از سال ۹۱ آغاز شده است، افزود: دوره پیشین شهرداری و شورای اسلامی نیز با تصویب معافیت این ملک و پروژه از پرداخت ۱۰۶ میلیون تومان عوارض ساخت و ساز قدم بزرگی برای ساخت این پروژه برداشتند، تا بدین ترتیب کار کلنگ زنی و ساخت و دریافت مجوز درمانگاه در سال ۹۱ آغاز شود.

عضو هیات امنا بیمارستان ولیعصر(عج) لامرد با ذکر توضیحاتی از دریافت مجوز راه اندازی پلی کلینیک درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لامرد گفت: با جلسه‌ای که در سال ۹۱ با حضور دکتر موسوی، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، و دکتر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و خیرین با مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس برگزار شد مجوز پلی کلینیک تامین اجتماعی صادر شد.

اسماعیل خسروی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با واگذاری ساخت پروژه به خیرین نیز کار نظارت و تجهیز و تامین نیروی انسانی را برعهده گرفت.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی لامرد خدمتی به بیمه شدگان خواهد بود گفت: کار ساخت این پروژه پر هزینه با گذشت مدت زمان دو سال و شش ماه و در دو طبقه با زیربنا ۲۳۰۰ متر مربع به پایان رسید.

خسروی در ادامه با اظهار خوشحالی که تقریبا کارهای فیزیکی این پروژه به اتمام رسیده است گفت: ساختمان و کارهای داخلی آن از قبیل گچ، سرامیک و… به پایان رسیده است و تنها فقط سقف کاذب و تجهیزات سرمایش و گرمایش آن باقی مانده است.

عضو مجمع خیرین سلامت استان فارس با اشاره به بالا رفتن نرخ تورم و شرایط کنونی بازار گفت: خیرین که ساخت این پروژه را با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال پیش بینی کرده بودند باتوجه به شرایط بوجود آمده و هزینه زیاد این پروژه دیگر ادامه راه برای آنان مسیر نبوده و بدین ترتیب تکمیل پروژه را به دولت و تامین اجتماعی واگذار کردند.

وی با تاکید بر اینکه برای تامین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی نیاز به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد، افزود: با توجه حجم سرمایه گذاری این بانی خیر که تاکنون انجام داده ضروری است وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی به این موضوع مهم توجه داشته و نسبت به تسریع در تامین بودجه لازم برای بهره برداری وارد کار شوند.

نماینده خیرین درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) تامین اجتماعی لامرد اضافه نمود: با تماس‌های تلفنی که با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس گرفته شده است وسایل و تجهیزات این درمانگاه نیزبطور کامل خریداری شده و چارت تشکیلاتی آن نیز به تصویب شده است.

عضو مجمع خیرین سلامت استان فارس ادامه داد: متاسفانه این مجوز پلی کلینیک که در زمان مسئولین قبلی دریافت شده بود به سطح ۲ تغییر کرده است و ما خواستار پیگیری جدی این موضوع برای بازگشت به شرایط اولیه هستیم.

خسروی در ادامه با بیان اینکه بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در شهرستان‌های لامرد و مهر از کمبود امکانات پزشکی و پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف درمانی رنج می‌برند بیان داشت: لازم است مدیران درمانی به این پروژه توجهی ویژه داشته باشند چرا که بیشتر مراجعه کنندگان به بیمارستان لامرد علاوه بر این دو شهرستان از شهرستان‌های همجوار نیز هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که چه زمانی شاهد افتتاح این درمانگاه خواهیم بود گفت: اگر دولت و مسئولین شهرستانی در اتمام و کارهای جزئی این درمانگاه کمکی کنند انشالله شاهد افتتاح این درمانگاه در هفته دولت(شهریورماه) سال جاری خواهیم بود.

در پایان بازدید اسماعیل خسروی با تقدیر و تشکر از بانی خیر خاطرنشان کرد: از مسئولین انتظار می‌رفت که با قول‌هایی که به این پروژه دادند در تکمیل آن تلاش بیشتر نموده تا مردم شریف این دیار به نوعی حلاوت و شیرینی این کار بزرگ را زود‌تر از موعد بچشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز