خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس:

باید با افزایش مشارکت محدودیت اعتباری را جبران کنیم

کد خبر : ۱۶۹۲۷۱

باتوجه به پتانسیل بالقوه ای که در شهرستان لامرد وجود دارد بعد از اینکه هیئت امنا را مصوب و تشکیل دادیم با مشارکت کارفرمایان استانی و شهرستانی و کارگران می توانیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در سفر به شهرستان لامرد از مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان بازدید و از نزدیک در روند پیشرفت و اجرای این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سهراب مختاری در این بازدید با بیان این مطلب که مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران توسط یک هیئت امناء اداره می شود و این هیئت امنا از دولت، کارفرما و کارگر تشکیل شده است افزود: باید تلاش کنیم با مشارکت همه جانبه ضعف در محدودیت اعتبارات را جبران کنیم.

وی ادامه داد: باتوجه به پتانسیل بالقوه ای که در شهرستان لامرد وجود دارد بعد از اینکه هیئت امنا را مصوب و تشکیل دادیم با مشارکت کارفرمایان استانی و شهرستانی و کارگران می توانیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم بطوریکه کارفرمایان و کارگران و خانواده های آنان نیز می توانند بصورت رایگان در استفاده از این مجموعه ورزشی بصورت سهیم باشند.

مختاری افزود: اگر به دنبال تزریق اعتبارات باشیم پس از مدتی همین ساخت و سازی که انجام شده است نیز فرسوده و دوباره باید آنرا با مبلغ کلانی بازسازی کنیم و این موضوع به صرفه نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز