خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کارگر صورت گرفت؛

دیدار جمعی از نمایندگان کارگری با امام جمعه شهرستان مهر

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۹۳۹

جمعی از نمایندگان کارگری شهرستان مهر به مناسبت هفته کارگر باخطیب نماز جمعه شهرستان مهر دیدار و مسائل و مشکلات کارگری را پیگیری کردند.

جمعی از نمایندگان کارگری شهرستان مهر به مناسبت هفته کارگر با خطیب جمعه شهرستان مهر دیدار و مسائل و مشکلات کارگری را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در ابتدای این نشست، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر با گرامیداشت هفته کارگر، از بیانات حجت الاسلام سید حنان حسینی در خصوص پیگیری و حل مسائل کارگری در خطبه‌های نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: خانه کارگر با گوشزد کردن مشکلات و مسائل کارگری به اداره کار نیز تنها رابط حل مشکلات کارگران در این شهرستان بوده است، بلکه با فعالیت‌های صنفی خود در خدمت‌گذاری به کارگران نقش مهمی را ایفا کرده است.

حسین کمالی در ادامه صحبت‌های خود به گزارشی از فعالیت‌های اداره کار و مشکلات کارگری شهرستان پرداخت و افزود: نبود امنیت شغلی کارگران در واحد‌ها، قراردادهای سفید امضاء و… را می‌توان ازمشکلات حقوقی کارگران در این شهرستان برشمرد که واحد روابط کار این اداره به طور جدی به حل این مشکلات بین کارگر و کارفرما می‌پردازد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر با تاکید بر حضور پرشور کارگران در مجامع و گردهمایی‌ها افزود: روز یکشنبه شاهد حضور خانوادگی کارگران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه با حضور نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان مهر و جمعی از مسئولین ادارت و نهاد‌ها هستیم.

در ادامه این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان کارگری در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر با ارائه گزارشی از مسائل کارگری و فعالیت‌های خانه کارگر در این شهرستان پرداخت و بیان داشت: کانون بازنشستگان، اتحادیه زنان کارگر و دیگر انجمن‌ها با ورود خانه کارگر در این شهرستان نیز راه اندزی و تشکیل شد که شاهد خدماتی به بازنشستگان و کارگران هستیم.

وی با تاکید بر پایگاه سیاسی و اجتماعی خانه کارگر در این شهرستان‌ها با فعال کردن انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، خبرگزاری و… افزود: این تشکل مردم نهاد با فعالیت‌های خود در بحثارائه خدمات آموزشی، رفاهی و بیمه‌ای تا آنجا که توان داشته است با کمک حق عضویت اعضا جهت خدمت رسانی به قشر زحمتکش کارگر قدم‌هایی کوچکی را برداشته است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر در ادامه بر برگزاری ستاد بزرگداشت هفته کارگر در سال‌های آتی در این شهرستان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز