خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شیراز:

وانت بارهای فروش میوه و اغذیه در سطح شیرازجمع آوری می شوند

کد خبر : ۱۵۳۸۱۴

۱۰ اکیپ ویژه بازرسی و نظارت متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی بهداشت، مجمع امورصنفی و دامپزشکی همه برنامه ها و خدمات دهی در قالب طرح ویژه نوروزی را رصد و نظارت می کنند.


ایلنا: سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز به همراه جمعی از مسئولان شهرستان شیراز از کمپ های اسکان و استقرار مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مصطفی امیری با تاکید بر خدمات دهی مطلوب و مناسب به مهمانان ومسافران نوروزی گفت: هر ساله شهرستان شیراز که سومین حرم اهل بیت(ع) می باشد، شاهد حضور بسیاری از زائران و مسافران نوروزی می باشد که دراین رابطه باید با خدمات دهی مطلوب به مسافران و زائران سعی کنیم خاطره خوشی را برای آنان فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه تمام پتانسیل شهر باید در جهت میزبانی از زائران و مسافران نوروزی استفاده شود، تصریح کرد: در این رابطه چادر گروهی در مبادی ورودی شهر نصب شده و امکانات رفاهی اولیه نیز در این محل هافراهم شده است ضمن اینکه شش مرکز اقامتی مناسب نیز در سطح شهر برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
امیری همچنین از اجرای طرح ویژه بازرسی بهداشتی و تعزیراتی صنفی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی خبر داد وگفت: ۱۰ اکیپ ویژه بازرسی و نظارت متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی بهداشت، مجمع امورصنفی و دامپزشکی همه برنامه ها و خدمات دهی در قالب طرح ویژه نوروزی را رصد و نظارت می کنند.
وی همچنین از استقرار پزشک به صورت شبانه روزی در مراکز بهداشتی درمانی وبیمارستان این شهرستان در این ایام خبر داد و اظهار کرد: چهار اکیپ امدادو نجات جاده ای، فوریت های پزشکی و راهنمای گردشگران و مهمانان نوروزی نیز در نقاط مختلف جاده ای و ورودی شهرستان مستقر می شوند.

رئیس ستاد تسهیلات نورزی شهرستان شیراز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به جمع آوری سدمعابر و دست فروشان در سطح شهر خاطرنشان ساخت: ازامروز ۱۲ اکیپ به منظور جمع آوری خودروهای فروش میوه و اغذیه که منجر به سدمعابر در سطح خیایان های شهر شده اند، فعال می شوند و با متخلفان در این راستا طیق قانون برخورد خواهد شد.
امیری ادامه داد: این اکیپ ها که با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری، پلیس راهور و مرکز بهداشت می باشد تا پایان تعطیلات کار نظارت و جمع آوری راانجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز