خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون کاراته:

به کادر فنی تیم ملی ایمان دارم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۱۶

انتخاب کادر فنی بر اساس تحقیق علمی و ظرفیت سنجی صورت گرفته است.

شیراز - ایلنا: دبیر فدراسیون کاراته گفت: چشم انداز رشد و پویایی کاراته مثبت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محسن آشوری با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز گفت: سطح کیفی مسابقات بالا بود و در رده‌ی نوجوانان و جوانان شاهد رقابت‌های دیدنی زیادی بودیم.

وی در خصوص مسابقات بزرگسالان نیز گفت: از مسابقات برگزار شده در این رده نیز راضی هستیم، چراکه کاراته‌کاهای حاضر در این مسابقات ثابت کردند که این توانمندی‌ها و تلاش‌هاست که در انتخاب ملی پوشان ایفای نقش می کند.

آشوری حرکت کاراته ایران را حرکتی با سرعت و شتاب منطقی در جاده پویایی توصیف کرد و افزود: اگر این حرکت با حمایت های منطقی از طرف مسولان ورزش کشور همراه باشد، می توان روی کاراته در عرصه های آسیایی و جهانی حساب باز کرد.

دبیر فدراسیون کاراته در ادامه با اشاره به ترکیب کادر فنی تیم ملی بزرگسالان گفت: انتخاب کادر فنی بر اساس تحقیق علمی و ظرفیت سنجی صورت گرفته است.

آشوری با تاکید بر این موضوع که به کادر فنی تیم ملی ایمان دارد افزود: با توجه به دانش و تجربه کادر فنی و پتانسل های موجود در اردوی تیم ملی، اگر مسایل حاشیه ای گریبان گیر کاراته نشود، قول کسب نتایج بهتری نسبت به ادوار قبل المپیک آسیایی را می دهیم.

وی تاخیر پرواز کویت – تهران و ترافیک مسیر فرودگاه تا محل برگزاری جلسه با وزیر ورزش را علت عدم حضور مسئولان فدراسیون کاراته درجلسه هماهنگی مسابقات آسیایی ذکر کرد و افزود: ما معتقدیم که وزیر ورزش فردی منصف و ازرشمنذ برای ورزش است که سیاست گذاری های وی براساس اصول علمی ورزش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز