خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شهرک های صنعتی فارس خبرداد؛

آماده سازی زیرساخت های ناحیه صنعتی سرچهان با اجرای ۱۲ پروژه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۴۰

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به آماده بودن زیرساخت های ناحیه صنعتی سرچهان از برنامه ریزی برای واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مسعود عظیمی در بازدید از طرح‌های زیرساختی ناحیه صنعتی سرچهان گفت: زیرساخت‌های اولیه تولید نظیر آب و برق در این ناحیه صنعتی تامین شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲طرح زیرساختی شامل جاده دسترس، حفر و تجهیز چاه آب، اجرای خط انتقال آب، شبکه داخلی آب، مخزن، خرید کلید و نصب در پست برق، اجرای خط انتقال برق، اجرای شبکه داخلی برق، تسطیح، زیرسازی فاز ۱، نصب تابلو و حفر کانل انجام شده است گفت: این ناحیه صنعتی مهیای استقرارواحد‌های تولیدی و صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه مساحت ناحیه صنعتی سرچهان ۱۴هکتار است که این مساحت فعلی، استقرار طرح‌های تولیدی را در آینده با محدودیت مواجه می‌کند گفت: در این زمینه طرح توسعه ناحیه صنعتی با هدف افزایش مساحت به دوبرایر میزان فعلی در دستور کار قراردارد که لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز با این شرکت همکاری کنند.

عظیمی با اشاره به اینکه شهرستان سرچهان از شهرستان‌های نوپا و جدید التاسیس استان است گفت: راه اندازی ناحیه صنعتی سرچهان نیز با هدف تعادل و توازن‌بخشی در ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دستور کار این شرکت قرارگرفت و تمام تلاش خود را برای شتاب بخشیدن به استقرار واحد‌های تولیدی در آن به‌کار خواهیم بست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سرچهان بویژه در بخش کشاورزی گفت: این ناحیه صنعتی بستر ساز توسعه صنایع تکمیلی در این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز