خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تاکید کرد؛

فرهنگ سازی در حوزه های تولید، اشتغال و کارآفرینی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۴۴

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بر تعامل و همکاری با صداوسیمای مرکز فارس به منظور فرهنگ سازی در حوزه های تولید و اشتغال و کارآفرینی،توسعه سرمایه گذاری و ارتقای جایگاه صنعت استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سید مسعود عظیمی در جلسه با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس که با حضور معاونان این مرکز انجام شد با اشاره به موقعیت راهبردی استان فارس نظیر وجود مراکز علمی ،تحقیقاتی و دانشگاهی،نیروی انسانی توانمند ،وجود منابع  انرژی ،همجواری با پارس جنوبی و نزدیکی به خلیج  فارس گفت: در استان هم اکنون 63شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تحت مدیریت این شرکت به فعالیت می پردازد و تاکنون  با بیش از 7600  سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان قرارداد واگذاری زمین منعقد شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی موجود  شهرک های صنعتی استان گفت: بیش از  3360  واحد تولیدی ، صنعتی ،صنفی ،خدماتی و کارگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اشتغال افزون بر 42هزار و 150 نفر در مرجله فعالیت هستند که برخی از این واحدها در سطح کشور مطرح و تولیدات آنها منحصر به فرد است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به نقش رسانه ها در تبیین ظرفیت ها و توانمندی ها و بیان کاستی ها و مشکلات، بر اهمیت و جایگاه  ویژه رسانه ملی در این حوزه ها تاکید کرد و گفت: آماده همکاری با صداوسیمای مرکز فارس برای معرفی توانمندی های موجود در بخش تولید و صنعت شهرک های صنعتی استان  استان هستیم و در این زمینه از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز  فارس نیز بر تعامل و همکاری با شرکت شهرک های صنعتی فارس به منظور انعکاس ظرفیت ها ،توانمندی ها و مسائل موجود در بخش صنعت و تولید  استان در راستای جهاد تبیین تاکید کرد
احمد پهلوانیان گفت: این مرکز آمادگی دارد در یک همکاری دو سویه  و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در حوزه های خبر ،سیما و صدا علاوه بر تولید برنامه های رادیویی، تلویزیونی و خبری از توانمندی ها، در حوزه  پیگیری و مطالبات فعالان صنعتی و مسائل و مشکلات آنها نیز گام بردارد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس با اشاره به رویکرد رسانه ملی در تبیین دستاوردها و اقدامات انجام شده در راستای تزریق نشاط و  امید به جامعه با بیان اینکه فعالیت برخی مجموعه های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی در سطح کشور برجسته و بی نظیر است، گفت: برای تحقق این هدف و به منظور شناساندن ظرفیت ها به مردم ،این مرکز آمادگی دارد این توانمندی ها را در قالب برنامه های تولیدی و خبری و حتی بصورت پخش زنده در رسانه ملی منعکس کند.

پهلوانیان اظهار امیدواری کرد:با تعامل و هم افزایی بین صداوسیمای مرکز فارس و شرکت شهرک های صنعتی فارس در ارتقای بخش صنعت و تولیدو اشتغال  استان گام های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز